Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
God morgen igjen. :)

God morgen, *insert old name here* =D

Hva skjer for tiden?

Btw, CMS-et jeg jobber med nå begynner å komme seg. Kan fint brukes som publiseringssystem på vår flotte nettside der vi skal ta over verden.

Exellent! One step closer to world domination!

*ond latter*

Skjer lite her. Investerte i litt nytt småtteri til maskina. 8800GTX, DiNovio Edge og MX620. :p Så nå er jeg fattig, men datautstyret er iallefall behagelig å bruke.

PepsiCo, ja, et lite stunt for å se reaksjonen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er årsaken til at de har deaktivert tabs? Akkurat det lurer jeg litt på.

Man vet aldri hva de tullingene tenker. Jeg fikk orden og oppførsel-merknad og møte med rektor etter å ha brukt filutforskeren i 7-zip til å opprette mappen "Hai dar" på skrivebordet til en klassekamerat ...

Bra jobba! :) Jeg ble utvist fra datasalene på skolen i min tid, ganske enkelt fordi at jeg kjørte software som beskyttet maskinen jeg jobbet på mot det velkjente winnuke. Jeg ble beskyldt for hacking. Jeg klagde og fikk medhold, da det viste seg at IT-ansvarlig var totalt inkompetent. Han visste ikke hva problemet var og heller ikke at det fantes en patch for å rette problemet. Når jeg forklarte det til rektor fikk jeg altså tilbake tilgangene mine. :D

Skrevet

God morgen MRLY og resten av gjengen. Jeg husker ikke om jeg har postet her siden jeg våknet eller bare lurket, så jeg tar en risk. Jeg er nå offisielt på fastekur, og jeg har stygglyst på sjokolade. xD

Skrevet
God morgen igjen. :)

God morgen, *insert old name here* =D

Hva skjer for tiden?

Btw, CMS-et jeg jobber med nå begynner å komme seg. Kan fint brukes som publiseringssystem på vår flotte nettside der vi skal ta over verden.

Skjer lite her. Investerte i litt nytt småtteri til maskina. 8800GTX, DiNovio Edge og MX620. :p Så nå er jeg fattig, men datautstyret er i alle fall behagelig å bruke.

Tja, ser nå at "småtteri" er et begrep som kan strekkes ganske langt :p

... og jeg skal ha en klasse i tre timer etterpå. Jeg vil ikke det, jeg vil sitte på kontoret og jobbe med PHP istedenfor :<

Skrevet
Tja, ser nå at "småtteri" er et begrep som kan strekkes ganske langt :p

Småtteri er så mye eller lite jeg sier at det er. :wee:

Du får kose deg i timen da. Haha. ^^

Skrevet
God morgen MRLY og resten av gjengen. Jeg husker ikke om jeg har postet her siden jeg våknet eller bare lurket, så jeg tar en risk. Jeg er nå offisielt på fastekur, og jeg har stygglyst på sjokolade. xD

Hvorfor er du på fastekur? Er du syk og skal til legen?

Skrevet
Hvorfor er du på fastekur? Er du syk og skal til legen?
Jeg er på fastekur fordi jeg har lyst til det. n__n

Renser kroppen min for uhumskheter.

Skrevet

Funker det? Kanskje noe jeg burde prøve. Jeg spiser for mye snop og søppelmat. Hvor lenge burde jeg faste for at det skal ha ønsket effekt? Drikker du mye vann mens du er på en slik kur da?

Skrevet

Jævlig unødvendig at vakttelefonen ankommer nå. Jeg som hadde vekkerklokka på kl. 9 i dag tidlig. (Ikke at jeg faktisk sto opp, eller var våken da, men det er detaljer)

Inkompetent sjef.

Skrevet

Trøøøøtt.

Og det føles jævlig unaturlig å valse rundt i russeklær 2. april, men klassebildet krever det. =/ Jaja.

Går med folk i dag?

Skrevet

:dontgetit:

Gleder meg til lørdag. Petter og jeg skal se Hayseed =D

(og Glint. GLIS.)

Blir ikke noe Hayseed på meg, og ingen Glint på deg. Trip is cancelled.

Skrevet (endret)

Du er sikkert stygg uansett, så det går greit :love:

edit: Ja, det var tull. Jeg er sulten og tørst. Og jeg er klistret til denne stolen i over en time til ._.

Endret av clvn
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...