Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To dager uten å oppdatere antivirusen, og jeg får totalkræsj i xp. yey. Så nå kjører jeg OpenSuse. Her funker ikke lyden, ikke trådløskortet, og ikke riktig skjermoppløsning.Hurra...

Skrevet
To dager uten å oppdatere antivirusen, og jeg får totalkræsj i xp. yey. Så nå kjører jeg OpenSuse. Her funker ikke lyden, ikke trådløskortet, og ikke riktig skjermoppløsning.Hurra...

Så lenge du får surfet forum så burde det vel være godt nok. ;)

Skrevet

Vi har da en linux-del her på forumet, kom deg bort dit og lag en post. :)

Skrevet
En skulle tro det var nok, men tydeligvis ikke :ohmy:
Skjemoppløsningen er jo fucka. Jeg får vondt i øynene. :p

Har fått lagt til nvidia-repositories nå, så jeg skal prøve å legge inn drivere. Men etter å h prøvd det i ubuntu tidligere, skal jeg i hvertfall ha en backup av xorg.conf først...

Skrevet
En skulle tro det var nok, men tydeligvis ikke :ohmy:
Skjemoppløsningen er jo fucka. Jeg får vondt i øynene. :p

Har fått lagt til nvidia-repositories nå, så jeg skal prøve å legge inn drivere. Men etter å h prøvd det i ubuntu tidligere, skal jeg i hvertfall ha en backup av xorg.conf først...

Lykke til da..

Skrevet
Lykke til da..

Takk, det tror jeg jeg trenger. Men uff, den uken har jeg egentlig ikke tid til å styre med kranglete pc-er. I tilfelle skulle jeg heller fikset den stasjonære som plutselig døde før jul. :(

Skrevet

Merkelig at du sliter så mye, jeg har ikke noen spesiell antivirus på datan her, bare det som følger med vista og jeg har aldri problemer :)

Jeg burde egentlig legge meg, har et jobb intervju mellom 9 og 10 xD Blir spennende å se om jeg kommer meg opp..

Skrevet
Lykke til. ^^

Det kan rett og slett være at den kræsjer for moro skyld. xp-installasjonen har vært litt ustabil i det siste. jeg har jo hatt som mål å gå delvis over til linux uansett, det passer bare lit dårlig akkurat denne uken.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...