Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikkeno, det er bare en måte å komme seg rundt på for folk som er for feite/late til å gå. Pluss det ser kult ut. Det er blitt et stort merkenavn, og da kan de ta høy pris også.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Skrevet

Er det lovlig enda? Skulle gjerne hatt en selv, koster vell noe med 10.000 tusen

Blir lovlig 1. juli, men de tar ordre allerede nå.
Gjest Bruker-292501
Skrevet (endret)

Jeg holdt på å knekke sammen da en fyr på segway kjørte forbi meg. Jeg lo opp i trynet hans, det så helt vanvittig dumt ut.

Det vil ikke du syns når du får deg en selv ;)

Ikkeno, det er bare en måte å komme seg rundt på for folk som er for feite/late til å gå. Pluss det ser kult ut. Det er blitt et stort merkenavn, og da kan de ta høy pris også.

Med den teorien kan du si at bil er for feite/late folk som ikke orker å gå.. folk syns det er kult å kunne kjøre rundt i gata med en slik en :)

Endret av Bruker-292501
Skrevet

Segway er kjipt. Og kult.

Teknologien og sånt er kult. Men selve greia? Stå på to hjul og trille rundt om i byen? Skaff deg en sykkel, så får du til og med trent av deg alt det fettet du har.

Skrevet (endret)

"FunFact": Eieren av selskapet som lager Segway døde da han kjørte Segwayen sin utfor et stup.

Endret av Quote
Skrevet

Jeg holdt på å knekke sammen da en fyr på segway kjørte forbi meg. Jeg lo opp i trynet hans, det så helt vanvittig dumt ut.

Det vil ikke du syns når du får deg en selv ;)

Med den teorien kan du si at bil er for feite/late folk som ikke orker å gå.. folk syns det er kult å kunne kjøre rundt i gata med en slik en :)

Jeg kommer aldri til å kjøpe en sånn, det kan jeg love deg. Jeg er glad i å trene, segway er lagd for tjukkaser.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, en bil er et raskt og nyttig fremkomstmiddel. En Segway går i max 10km/t og er bare i veien for fotgjengere. Pluss at den veier 120kg er ikke akkurat noe man slenger inn på bussen.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

En ekstra pansret versjon så de kan overleve shootouts med gangstere på segways? Ser for meg en Segway chase..

Endret av Bytex
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...