Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger morfin

Lurer på om jeg skal bryte meg inn på sykehuset jeg bor ved siden av

For å få tak i morfin

Er jo nesten renne narko rede her da :tease: ha ha rolig i svingene nå :p

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo jo, men du oppholder deg i et merkelig land langt pokker i vold borte i nærheten av Orienten.

Filippinene er ganske pokker i vold langt unna Orienten.

Det er i Østen, det holder for meg.

• Liker 1
Skrevet

Langesund?

Ja. Eller, nesten. Satt og så på webcammene på varden.no fra Skien og Porsgrunn.

Skam deg. Her er det helt sinnsykt mye med snø og ingen liker det. Sånn seriøst, jeg må måke to ganger om dagen..

• Liker 1
Skrevet

Skam deg. Her er det helt sinnsykt mye med snø og ingen liker det. Sånn seriøst, jeg må måke to ganger om dagen..

Skaff deg snøfreser. Det er forresten derfor jeg tror det hadde holdt med en helg, kanskje 4-5 dager, der borte før jeg fikk dosa mi.
  • Liker 1
Skrevet

Snefreser funker ikke alltid, kommer an på hva slags sne det er. Om den er våt og kram og det er en halvmeter ute, hjelper det ikke engang om du har en brukbar snefreser til 30.000 kr.

Skrevet

Snefreser funker ikke alltid, kommer an på hva slags sne det er. Om den er våt og kram og det er en halvmeter ute, hjelper det ikke engang om du har en brukbar snefreser til 30.000 kr.

snøfreser*
  • Liker 7
Skrevet

Skaff deg snøfreser. Det er forresten derfor jeg tror det hadde holdt med en helg, kanskje 4-5 dager, der borte før jeg fikk dosa mi.

Har freser men snøen er for blaut, så jeg får den ikke opp uten å ødelegge noen av naboens biler + min egen med grus :p

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...