Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

En kompis av meg har ME. Han måtte avslutte studiet jeg gikk flere ganger ila. første år fordi han ikke klarte å fullføre, men da jeg gikk andreåret kom han endelig tilbake i god nok form til å fullføre bachelorgraden sin, men han brukte også mye tid på rekonvalesens og var i varmere strøk i flere måneder av gangen.

Kjenner til det der. ME'en min ble utløst av div. akutte infeksjoner jeg fikk, mens jeg studerte Kjemiprosess. Ble sykmeldt ut halve skoleåret. Prøvde meg deretter på almennfaglig påbyggning to år på rad, ettersom jeg klarte å bestå hele skoleåret, fordi om jeg ikke var der. Men måtte avslutte begge årene.

 

Så har fortalt NAV og fastlege, at det ikke er aktuelt å starte på skolen igjen før jeg er frisk. Forhåpentligvis, blir det til neste høst. Tenker å begynne å ta opp noen fag imens, ett av gangen, slik at jeg kommer noen vei imens.

Sett bort ifra trening, kosthold og ha fokus på å gjøre aktiviteter som gjør meg glad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner til det der. ME'en min ble utløst av div. akutte infeksjoner jeg fikk, mens jeg studerte Kjemiprosess. Ble sykmeldt ut halve skoleåret. Prøvde meg deretter på almennfaglig påbyggning to år på rad, ettersom jeg klarte å bestå hele skoleåret, fordi om jeg ikke var der. Men måtte avslutte begge årene.

 

Så har fortalt NAV og fastlege, at det ikke er aktuelt å starte på skolen igjen før jeg er frisk. Forhåpentligvis, blir det til neste høst. Tenker å begynne å ta opp noen fag imens, ett av gangen, slik at jeg kommer noen vei imens.

Sett bort ifra trening, kosthold og ha fokus på å gjøre aktiviteter som gjør meg glad.

Ja, kompisen min ble så frustrert, siden han var en ivrig styrketrener og trente flere timer hver dag, og plutselig en dag så kunne han ikke mer.

Lenke til kommentar

...Og med tanke på at du prøvde å skyve det unna spørsmålet mitt antar jeg dermed at masturberer, og ved masturbering frigjør du seksuell energi som du ellers kunne brukt til å utføre arbeid som bedrer ditt psykiske helse - mer energi.lmao

Hvorfor skulle jeg skyve det unna? Så fiksert som jeg er på sex, så burde det ikke være et spørsmål engang. Er jo åpenbart. Dumt spørsmål.

 

Har du ME, får du beskjed av helseapparatet om å gjøre ting som gjør deg glad. Sex gjør meg glad. Sex gir meg mer energi. Mer energi til trening, være sosial og what not.

 

Thank you, come again.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Må isåfall være et åpent forhold. Har ingen ønsker om å være en del av grunnen, til at et forhold går til helvete.

Du må slutte å være så negativ/innbilsk. Kunne jo hende at det fantes noen der ute som bare ville ha noe gøy på siden, uten følelser :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Du må slutte å være så negativ/innbilsk. Kunne jo hende at det fantes noen der ute som bare ville ha noe gøy på siden, uten følelser :p

Er vel mer negativ, enn innbilsk. Hadde ikke trengt å være følelser fra hans side heller, nok om bare dama hadde funnet det ut. Og da har vi det dramaet. Sparer meg for sånt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...