Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble sittende å tenke litt på multiverse-teorien. I ett eller annet parallelt univers vil det finnes planeter laget av rent bacon!

Vi trenger en portal for å dra dit NÅ!

• Liker 2
Skrevet

Ble sittende å tenke litt på multiverse-teorien. I ett eller annet parallelt univers vil det finnes planeter laget av rent bacon!

Du som nylig har hatt matte og sånt, kan du regne litt på hvordan naturlovene er i det universet? Virker lite sannsynlig.

Skrevet

Naturlovene er akkurat de samme, bortsett fra at Newtons andre lov er justert til F = m*a + mer bacon

Skrevet

Tror du ikke at denne planeten allerede har blitt spist opp da?

Skrevet

Naturlovene er akkurat de samme, bortsett fra at Newtons andre lov er justert til F = m*a + mer bacon

Plus Newtons 3. lov at for hver bacon så finnes det en like stor, men motsatt bacon.

Skrevet

Tenkte mer på at da er det alltid en speilvendt bacon for hver bacon.

Hvis vi følger din teori så vil det ikke være noe bacon, med mindre man kan spise den der anti bacon

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Noen som vil spille tetris med meg? :)

Mot deg, ja.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Men kan spille, jeg. Bare å invitere.

Skrevet

Det var hyggelig. Bestevenninna til minstesøss kom nettopp hjem fra en seks måneder lang tur verden rundt, hyggelig å se henne igjen og høre om alt det hun ikke skrev på reisebloggen. :)

Skrevet

Det var hyggelig. Bestevenninna til minstesøss kom nettopp hjem fra en seks måneder lang tur verden rundt, hyggelig å se henne igjen og høre om alt det hun ikke skrev på reisebloggen. :)

Så koselig :) Hva forno interessant er det hun forteller? :)

Skrevet

Det har jeg allerede klart å glemme. Vi begynte fort å snakke om hva hun hadde lyst til å gjøre nå i sommer i stedet. Som å være turist i egen by, ta seg jobb som søppelmann / avisbud / postbud / vaskehjelp o.l. :p

Skrevet

Det har jeg allerede klart å glemme. Vi begynte fort å snakke om hva hun hadde lyst til å gjøre nå i sommer i stedet. Som å være turist i egen by, ta seg jobb som søppelmann / avisbud / postbud / vaskehjelp o.l. :p

Eller bare bli rik, deretter for å behandle alle som skitt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...