Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørrfisk er fint. Kjøper det av og til når den lokale fiskemannen har stand nede i sentrum. Det jeg liker spesielt med tørrfisk er at en gang så jeg en kompis dra frem en flaske Gatorade fra kjøleskapet, helle det i to glass, og serv

Skrevet

Jeg leste i går at hjernen fungerer best mellom halv sju og elleve. Ironisk nok har kroppen min alltid nekta å sove til lengre enn sju :hrm:

Dette gjelder på kveldstid, ikke på morgenen.

• Liker 1
Skrevet

Da blei det muntlig eksamen i samfunnsfag på mandag. Kunne vært mye verre. Så lenge man har en mening om emnet og klarer å argumentere for det så er man nesten sikret en treer uten å åpne boka.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Fikk muntlig om globalisering . Kunne gått bedre.

Skrevet

Fikk dårlig samvittighet nå som jeg ikke ga deg en slant i koppen :(

Neida, men dro forbi to ganger i dag. Vinka du til meg?

Desverre. Og i dag er jeg for opptatt med å lappe sammen Caffè Rosso koppen min, den tåler ikke regnvær. QQQQQ!

Gjest medlem-1432
Skrevet

Vet nå ikke hva som er så imponerende med att man ligger 10-12 år på etterskudd. Fnis!

Skrevet

Folkens, det er koffein i Pepsi Max så IKKE drikk det før dere legger dere >< Da blir det byebye, sleep.

Fuck, mens alle andre har ferie så kommer jeg ikke opp i eksamen før på fredag. fml.

Skrevet

Folkens, det er koffein i Pepsi Max så IKKE drikk det før dere legger dere >< Da blir det byebye, sleep.

Koffein i en cola? WHAT IS THIS MADNESS?!

Tonje har hull i rompa.

Det har de fleste av oss.

Vet nå ikke hva som er så imponerende med att man ligger 10-12 år på etterskudd. Fnis!

Når man er så awesome som meg så slutter man å tenke slik.
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...