Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vurdert noe lignende. Har gravd litt selv og klippet av deler av neglen slik at smerten blir borte i noen dager. Nå vil jeg si at det er umulig, og for smertefullt til å gjennomføres.

Hmmm.... Jeg vil fortsatt ikke anbefale dette, men på apoteket får man kjøpt en lokalbedøvende krem som heter Emla. Det kunne kanskje døvet smertene nok til å kutte litt. Men, igjen, dette er ingen anbefaling. Bare hva JEG hadde gjort.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.... Jeg vil fortsatt ikke anbefale dette, men på apoteket får man kjøpt en lokalbedøvende krem som heter Emla. Det kunne kanskje døvet smertene nok til å kutte litt. Men, igjen, dette er ingen anbefaling. Bare hva JEG hadde gjort.

Jeg får se hva jeg gjør. Legen var til ingen hjelp. Men det blir ikke bedre akkurat, så noe må gjøres.
Skrevet (endret)

Enig, jeg dropper kun ut om jeg når 100 000 innlegg. Om jeg holder samme innleggsrate, så må dere holde ut med meg i 37 år til.

Endret av Kammizez
Skrevet

Vel, så lenge du ikke går rundt i en supertykk ullfleecekasjmir-genser uten noe under, så går det da fint an å kle av seg.

skulle ønske det var så enkelt. Går så og si alltid i skjorter eller t skjorter.
Skrevet

Mest aktiv i :Lekeplassen (4163 innlegg)

Uansett, antall poster har svært lite å si, mener nå jeg!

Ja, jeg har et par på lekeplassen. Beklager det!

Ja, derfor

Hva het din tidligere bruker?
Skrevet

han ble gammel nok nok til å bli dømt for sprellene sine så han har vært fengslet en stund. han soner faktisk i fengselet like utenfor bergen, så jeg pleier å besøke han hver helg og snart er den ubetingede soningsperioden over så da skal han bo hos meg :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...