Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope, tar bare en side om gangen. Takk for meg, ha en fisefin dag

Fortsatt ingen som har funnet ut hvem den John Doe-en er?

Det har jo gått så mange år nå siden jeg først så deg med avataren og begynte å lese linkene i signaturen din.

 

Forøvrig har jeg (vel, gmail-kontoen jeg administrerer for avisa) fått tilbud fra Jay Leno-show om å bruke den helikoptervideoen på Tonight Show. Sga sei!

 

No, du skal skjønne at sarkasme delen av hjernen jobbet veldig hardt. Du ødela selvtilliten min ved å svare alvorlig tilbake.. Jeg klarer ingenting jeg, klarer ikke å bruke sarkasme engang, livet mitt suger, alt suger. Hade.

 

Haha, neida, sorry for at jeg (muligens) forvirret deg.

Nei, men du burde vite at sarkasme fungerer meget dårlig i skrevet form på dette forumet. Spesielt av folk som ikke helt vet hvordan de skal skrive sarkastisk. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fortsatt ingen som har funnet ut hvem den John Doe-en er?

Det har jo gått så mange år nå siden jeg først så deg med avataren og begynte å lese linkene i signaturen din.

 

Forøvrig har jeg (vel, gmail-kontoen jeg administrerer for avisa) fått tilbud fra Jay Leno-show om å bruke den helikoptervideoen på Tonight Show. Sga sei!

 

Du krevde vel at Tonight Show inviterer deg og tar alle regninger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du krevde vel at Tonight Show inviterer deg og tar alle regninger?

Ikke faen, jeg overlater det hele til redaktøren.

Jeg skal ikke på noe jævla TV-program med en oppskrytt fyr.

 

Pinnekjøtt er ganske oppskrytte greier.

Enig, det samme kan sies om ribbe og lutefisk og slike ting. Og fårikål og fenalår for den saks skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...