Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker ikke som så mange salgssteder inkluderer skjermkort i sine løsninger.

Kjøper du en løsning med 3570K har du et innebygget skjermkort i prosessoren som er MER enn godt nok til HTPC-bruk.

Bytter du meg ut? Drittsekk...

Bytter ikke ut. Bare legger til i haremet. Du kan sikkert få litt kos av Freidig du også.

Jeg vet du er hemmelig bi.

Hvor mange timer bør det ta å vaske ca 10m2 kjøkken, 5m2 bad og 20m2 stue?

Ikke lange tida. Inkludert støvtørk osv. 1,5-2t. Ikke mer enn det. Selv ikke for en femtenåring. Hadde brukt mindre enn det selv, men tar høyde for alder i estimatet.
Skrevet

Bytter ikke ut. Bare legger til i haremet. Du kan sikkert få litt kos av Freidig du også.

Jeg et du er hemmelig bi

Takk. Hvor mange blir vi?

Skrevet (endret)

Takk. Hvor mange blir vi?

Bare tre foreløpig, men planen er syv. Du skal få lov til å være fredagsjenta. Endret av L4r5
Skrevet

Ikke lange tida. Inkludert støvtørk osv. 1,5-2t. Ikke mer enn det. Selv ikke for en femtenåring. Hadde brukt mindre enn det selv, men tar høyde for alder i estimatet.

Hver uke?

Kjøper du en løsning med 3570K har du et innebygget skjermkort i prosessoren som er MER enn godt nok til HTPC-bruk.

Også til Silverlight? Prøvde å kjøre det på en ikke intel-prosessor med innebygget skjermkort rundt jul. Det funka dårlig, for å si det mildt.

Skrevet

Hallo. Han vil du skal være fredagsjenta. Det blir jo fredagskos.

Og fredagskos er potetgull! :D

Fredagsjenta er best, sant?

Skrevet

Jeg vil ikke ha sjokolade, jeg vil ha potetgull!!

Bare om du spør pent.

Fredagsjenta er best, sant?

Nest etter søndagsjenta (Anfall).
Skrevet

Er jo ikke som om jeg skitner til så mye her jeg sitter alene på datarommet og nerder.

Regn en halvtime, trekvarter da. Betal en timeslønn for å være på den sikre siden.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...