Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Du er så dum, sexy. Jo bildene blir lagret, men ingen vil ha bildene jeg legger ut er jeg ganske sikker på. Finnes ikke styggere bilder enn det.
Cakenommy Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Haha, du da! Tipper det er mange som hadde likt å sett jeg, tviler ikke. Skal en god del til, før det er ingen som ville ha sett de. Og utifra bildene jeg har sett av deg, er ikke du blant de. E; Når det er snakk om sex(ting), så fikk jeg akkurat melding av en kompis, eller hva jeg skal kalle han. Ihvertfall som en kompis for meg. Spør om jeg vil komme å se film med han, (VI alle vet jo hva det betyr) ettersom han har leiligheten for seg selv. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har avvist han, og sagt rett ut at jeg ikke er interessert. Kjent hverandre i litt over to år, og han gir ikke opp. Endret 16. februar 2013 av Cakenommy
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Jeg er ganske støgg uten sminke og med joggebukse. Men takk, du rører et pikehjerte!
Snurreleif Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Hysj! Er faktisk folk som prøver å sove her..
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Jeg er ganske støgg uten sminke og med joggebukse. Men takk, du rører et pikehjerte! Synes fortsatt du burde bruke mindre sminke. Det gjelder egentlig mange jenter.
Cakenommy Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Jeg er ganske støgg uten sminke og med joggebukse. Men takk, du rører et pikehjerte! Tviler! Hysj! Er faktisk folk som prøver å sove her.. Hysj! Din egen feil som sitter her.
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Synes fortsatt du burde bruke mindre sminke. Det gjelder egentlig mange jenter. Det siste bildet i bildetråden var bare mascara og lipgloss! Jeg er moderat på enkelte dager.
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Hysj! Er faktisk folk som prøver å sove her.. Mer karsk fikser nok jobben. Det siste bildet i bildetråden var bare mascara og lipgloss! Jeg er moderat på enkelte dager. Det hadde jeg ikke sett.
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Mer karsk fikser nok jobben. Det hadde jeg ikke sett. Det er sort hvitt da, så det er av en grunn.
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Det er sort hvitt da, så det er av en grunn. Hele deg, i farger, uten sminke. Da skaffer jeg snapchat og sender penisløse uinteressante bilder av leiligheten min og pepsi max-en min osv.
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Hele deg, i farger, uten sminke. Da skaffer jeg snapchat og sender penisløse uinteressante bilder av leiligheten min og pepsi max-en min osv. Nei det skjer ikke. NOEN GANG. Er bare venninner og kommende kjærester som får se monsteret uten sminke!
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Så det er ok å "plage" kjæresten med deg sminkeløs, men ikke randoms på nettet? Rar logikk.
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Så det er ok å "plage" kjæresten med deg sminkeløs, men ikke randoms på nettet? Rar logikk. Ja, fordi han får faenmæ godta sannheten og det trenger ikke andre
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Ingen som ville dra på Kings Of Leon konserten med meg. Det er trist.
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Det er ganske utrolig egentlig. De er jo et bra band selv om en ikke egentlig liker musikken. (Kate Perry? Fysj. Sett på no Ryan Adams om du skal ha sippemusikk). Endret 16. februar 2013 av Sexylubb1
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Jeg sipper ikke. Dette er slikt jeg hører på når jeg er happy, biatch!!! Syntes det selv. Drar ikke på konsert alene! <33333333333
Freidig Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Har fått valentinesgave! Dog fra BikBok.. MEN noen verdsetter meg og <3
Anbefalte innlegg