cowboy bob Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Eg hadde klart å gløyme mesteparten av historia i Vampire the Masquerade: Bloodlines, så no vart eg sur på nytt over heile konspirasjonen som skjer rundt meg. Fuck alle, og eg speler Malkavian neste gong. Skulle ønske jeg hadde greid å glemme historien i VtMB. Beste spillet i verden kanskje utenom New Vegas, vet ikke. Delt førsteplass Forslag til et billig spill med god historie? Må ligge på enten Steam eller Origin. Ediy: Eller GOG. Må nesten si hva du har spilt da
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Tsk, tsk. Du har ikke peil. Du er trønder. Jeg vinner på alle spørsmål som går på smak by default.
Nie Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Styr musikken men sett bare på koreanske eller andre asiatiske rocke eller indie band ingen har hørt om så får du masse kredpoeng. Meeeh. Å få musikk-kredpoeng har jeg gitt opp for lengst. Jeg er bare ikke interessert nok. Tar meg til tider halveis ut i favorittsangene mine å kjenne dem igjen, så ja.
Snurreleif Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Du er trønder. Jeg vinner på alle spørsmål som går på smak by default. Hei!
Nie Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Med mindre det er snakk om bart eller sprit, går jeg ut fra?
Muggkaare Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Varmer opp til fotball med Aeternus og øl. Diggere enn diggest.
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Med mindre det er snakk om bart eller sprit, går jeg ut fra? Bart, ja. Sprit? Om det er hjemmelaga og blanda i dårlig kaffe; ja.
Cakenommy Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Du er trønder. Jeg vinner på alle spørsmål som går på smak by default. Lol.
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Meeeh. Å få musikk-kredpoeng har jeg gitt opp for lengst. Jeg er bare ikke interessert nok. Tar meg til tider halveis ut i favorittsangene mine å kjenne dem igjen, så ja. Det var egentlig kritikk urelatert til deg, men kamuflert som et svar til deg, men det virker ikke som om noen tok den.
Nie Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Bart, ja. Sprit? Om det er hjemmelaga og blanda i dårlig kaffe; ja. Dårlig kaffe? Er dårlig kaffe ett krav? If so, ingen protester. Men sprit og god kaffe er jo amazing.
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Hei! Hei elskling. Er du trønder? Dårlig kaffe? Er dårlig kaffe ett krav? If so, ingen protester. Men sprit og god kaffe er jo amazing. Becster blir sikkert glad om du spør henne om det er ok å helle litt HB nedi kaffen du får av henne.
Nie Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Det er en sånn ting jeg ikke ville gjort med mindre jeg hadde en solid dør (som jeg hadde nøkkel til) med god avstand til henne mellom oss. Jeg liker å leve.
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Trønderne har forstått en ting da. Dårlig kaffe og dårlig sprit hører sammen. Ren matte det, minus og minus blir puss. Endret 13. februar 2013 av Sexylubb1
Snurreleif Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Hei elskling. Er du trønder? Jeg er faktisk det for tenk!
Cakenommy Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Jeg er faktisk det for tenk! Hvor i Trøndelag er du fra?
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Jeg er faktisk det for tenk! Jaja. Du har jo tydelig sans for bra fargevalg på trøyer. Kanskje noen trøndere er ok?
Snurreleif Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Hvor i Trøndelag er du fra? Jeg er født på Østlandet, men har vokst opp på Hitra siden jeg var 3 år gammel. Jaja. Du har jo tydelig sans for bra fargevalg på trøyer. Kanskje noen trøndere er ok? Vi er ikke bare ok, vi er pheeete lizm. .. er det kidza sier nå til dags ikke sant?
Heddy Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Jeg er født på Østlandet, men har vokst opp på Hitra siden jeg var 3 år gammel. Kjenner du noen Rokseth-folk?
Cakenommy Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Jeg er født på Østlandet, men har vokst opp på Hitra siden jeg var 3 år gammel. Kjenner du Cognomen irl, eller bare gjennom forumet? Isåfall er det mulig vi har felles bekjente.
Anbefalte innlegg