Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, bare vent til du får bolle i ovnen og familiefar i huset. Da blir det nok andre... eh... boller...

 

Beundrere er alltids kjekt å ha, selv om de er idioter.

Jeg føler nada morsinstinkt for alle unger. Og alle venninnene mine sier at de kjenner morsinstinketet blomstre og jeg bare "...... wtf".

Orker ikke bli gravid, så slitsomt.

Lenke til kommentar

SF KINO AS

 

Valentines Dag - Torsdag 14. februar

Vi har verdenspremiere/førpremiere på to store filmer kommende torsdag. Beautiful Creatures og A Good Day to Die Hard. Det perfekte sted å se disse filmene er i våre nye "Love Seats". Inviter den du er mest glad i til en stor kinoooplevelse på Valentinesdagen. Kiosksjefen vår har og snekret sammen en egen Valentines Meny med blant annet "Love hearts" for ukene som kommer.

 

HEHE, SINGEL 4LIFE

Lenke til kommentar

hakke så lett for det der tøm og røm jeg ass...

Venter jo til hu har sovnet, evt. "shit, glemte å låse leiligheta/ slå av komfyren elns" når jeg er ferdig, er jo såpass gentleman!

 

Edit: ja takk til ei som er litt dominant/på hugget, så slipper jeg å legge inn så jævlig mye innsats.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

For de av dere som har interesse av det, er dagens Vær-Sjur nylig kommet ut på nett. I dag dedikeres brorparten av spalteplassen til psykedelisk musikk. Woop!

 

Jeg innså nettopp at vi har en elektriker på jobb som ser prikk lik ut som Sjur, bare med skjegg og bart.

 

Merkelig dag.

Du og du, jeg driver jo og anlegger skjegg og bart i disse dager også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...