Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var vel egentlig fortjent. De klikker i vinkel for være eneste lille ting

Hvem?

Unge mørke damer som bor i store byer i USA asom regel. Men ikke ta meg som rasist for dette Har bare sett det overalt at alltid når det er uroligheter i USA så har det med unge mørke damer å gjøre. De fleste har et vanvittig temperament

Endret av crazylazyboy
Skrevet (endret)

Driver og lager burgere med karbonadedeig osv. Kan det være godt å ha chilisaus i burgerne?

Ja.

Edit: Sriracha er godt i og på alt.

Endret av Eplefe
Skrevet

Driver og lager burgere med karbonadedeig osv. Kan det være godt å ha chilisaus i burgerne?

Ja.

Edit: Sriracha er godt i og på alt.

supert!

Ja det er godt har smakt selv men ikke overdriv da, siden er chilisaus, og ikke ketchup

neida

Skrevet (endret)

Anbefaler forøvrig veldig å lete litt i innvandrersjappen eller i grillhyllen på din lokale velutstyrte dagligvarebutikk etter noe som heter "Liquid Smoke". Det er et sykt skepsis-induserende produkt, men det tilsetter sykt god smak på burgere.

Edit: Burgerbrød er best om du lager en halvgrov standard gjærdeig og trykker litt flatt. Surdeigsbrød eller lignende er sykt stress, og smaker faktisk ikke SÅ godt. :p

Endret av Eplefe
Skrevet (endret)

Hvorfor vil ikke bildet mitt oppdatere seg?? Jeg har valgt ett nytt, og alt ser ut til å være greit. Men den gamle blåveisen er jo der fortsatt!

Det funket visst nå likevel! :D

Endret av Lykke-lita
Skrevet

Unge mørke damer som bor i store byer i USA asom regel. Men ikke ta meg som rasist for dette Har bare sett det overalt at alltid når det er uroligheter i USA så har det med unge mørke damer å gjøre. De fleste har et vanvittig temperament

Tja, utfra videoen hørtes de ut som rasister selv, hørte ordet "nigger" ble vel brukt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...