Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lurer jeg veldig på hva de som mener at "i forhold til" ikke skal brukes til å sammenligne ting tror det skal brukes til.

Hva vil du kalle det, hvis jeg vil ha Eplefe til kone. Men hun vil ikke annerkjenne meg?

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå lurer jeg veldig på hva de som mener at "i forhold til" ikke skal brukes til å sammenligne ting tror det skal brukes til.

Hva vil du kalle det, hvis jeg vil ha Eplefe til kone. Men hun vil ikke annerkjenne meg?

:(

Fullstendig eplefeil ville jeg kalt det, spessielt i forhold til hvor hardt hjerte ditt ser ut til å banke for henne.

Endret av Honey Power
Skrevet

Ja. Jeg kan få mat til å magisk dukke opp utenfor døren min i løpet av 40 minutter.

Jeg må ha et magisk verktøy da. Vanligvis bruker jeg tastaturet mitt, men av og til bruker jeg mobiltelefonen også.

Skrevet

Ja. Jeg kan få mat til å magisk dukke opp utenfor døren min i løpet av 40 minutter.

Jeg må ha et magisk verktøy da. Vanligvis bruker jeg tastaturet mitt, men av og til bruker jeg mobiltelefonen også.

Vil du gifte deg med meg?

Skrevet

Vil du gifte deg med meg?

Å dæven er dette starten på et forumekteskap?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...