Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fortsatte å barbere barten, men nå har jeg sluttet. Fant ut at det ser passe teit ut med langt skjegg og ingen bart.

Skrevet (endret)

Bart er det ultimate. Skal så jævlig ha en nydelig bart når jeg blir gammel nok til å kunne gro en.

Alder har vel absolutt ingenting å si (etter puberteten). Har hatt kamerater som har hatt jevnt skjegg og bart siden ungdomsskolen, men jeg kjenner også folk nærmere tredve som har bare et par hårstrå her og der. Det handler om gener.

Endret av ryc
Skrevet

:huh:

Jeg har ikke sagt noe om at dere har trådd over regelverket, ei heller har jeg lagt noen for hat. Hva slags generaliserende innlegg er det der?

Da er vel en unnskyldelse på sin plass. Jeg tolket det i verste mening, og det beklager jeg. Håper vi kan stille med blanke ark fra nå :)

Skrevet

Alder har vel absolutt ingenting å si. Har hatt kamerater som har hatt jevnt skjegg og bart siden ungdomsskolen, men jeg kjenner også folk nærmere tredve som har bare et par hårstrå her og der. Det handler om gener.

original.jpg

Fant ikke noe som passet bedre nå.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Da er vel en unnskyldelse på sin plass. Jeg tolket det i verste mening, og det beklager jeg. Håper vi kan stille med blanke ark fra nå :)

Alt i orden. :p

Skrevet (endret)

Det handler om gener.

Pappa har hatt bart, men jeg har ikke fått et eneste hår på overleppa :huh: Endret av theajos
Skrevet

Når det kommer til skjegg har jeg ikke barbert meg på et halvt år. Bruker skjeggtrimmer, og det er fantastisk deilig å slippe å barbere seg hele tiden. Greit å ikke se ut som en barnerumpe også ;)

Gjest medlem-1432
Skrevet

Skjegg er flotte greier.

Skrevet

Hvordan er folkets hårvekst sånn ellers? Jeg har greit med hår overalt, bortsett fra rygg og bryst (og takk for det).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...