Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://imgur.com/zireM

Dette er det mest amazing badet jeg har sett i mitt liv.

Jeg så et annet bad som var ganske awesome her om dagen. Trodde jeg hadde like-et det på stumbleupon, men jeg har visst ikke det så jeg finner det ikke igjen. Uansett... De hadde en foss i dusjen.
Skrevet

Tar det her, fordi jeg ikke gidder å opprette tråd og håper på en lettbeint og ikke så altfor seriøs diskusjon hvor alle er enige med meg selvsagt.

Når man begynner u-skolen så får man høre at "Det er lurt å velge Spansk, det er det så mange som prater, Fransk er jo bare et par land!"

Hvem er det som står for vranglæren her? Ugh.

Man kan gjøre seg forstått med Fransk veldig mange steder i arabiske land, karibien, flere steder i Afrika og Europa.

Noen fortjener deng.

Indeed. Skjønt, hos oss var det tysk det ble sagt om. Vi hadde ikke mulighet til å ta spansk. Jeg tok selvfølgelig fransk, men vi hadde en dårlig lærer som ikke var der i 1,5 år og skolen fant ikke noen erstatning før noen år etter at vi gikk ut.

Skrevet

Daskemannen, hadde du et annet nick før?

Nei.
Skrevet

Daskemannen, hadde du et annet nick før?

Nei. Jeg og Daskemannen registrerte oss sent i går kveld en gang. Nå skal vi ta over forumet.

Skrevet

Han registrerte seg i dag, gått amok med posting og blitt moderator. Veldig imponerende.

Jepp. I morgen er jeg administrator. Og om en uke er jeg Den Evige President og Frelser av Den Frie Verden.
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...