Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg ikke jeg rekker. Skal da jobbe, og har ingen å øvelseskjøre med. :p Eller bil å bruke til øvelseskjøring heller.

Drar ikke tilbake til kjøreskolen før jeg har noe mer erfaring å rutte med.

Pappa ser helst at jeg kjører opp ila. sommeren, men det tviler jeg på at jeg får meg til. Jeg er redd bak rattet, rett og slett.

Skrevet

Already got it. ;)

Fælt så trett man blir når man driver og kutter ut cola.

Er på min andre dag uten og nå melder hodepine og tretthet seg, men er vel bare å holde ut. Har klart det før, og skal klare det igjen.

Skrevet (endret)

Å, Smurfemann?

Hedrer du ikke Star Wars på Star Wars-dagen? Holder du ikke det aller helligste hellig? Hvordan tror du fourthen reagerer på det da? Hæ?

Straight to the dark side with you.

Endret av Kakeshoma
Skrevet (endret)

Jeg er redd bak rattet, rett og slett.

da er du motsatt av meg, storkoser meg med alt som har motor og går fremover.

btw. du bor i oslo eller en annen stor by?

Endret av settings
Skrevet

Det tror jeg ikke jeg rekker. Skal da jobbe, og har ingen å øvelseskjøre med. :p Eller bil å bruke til øvelseskjøring heller.

Drar ikke tilbake til kjøreskolen før jeg har noe mer erfaring å rutte med.

Pappa ser helst at jeg kjører opp ila. sommeren, men det tviler jeg på at jeg får meg til. Jeg er redd bak rattet, rett og slett.

Da tror jeg du skal holde deg unna bil lappen :p Vi har nok pensjonister som er livredd bak rattet allerede. Lå bak en nå nettopp på tur fra butikken, hu holdt 50 i 80 sonen uten mulighet for meg til å kjøre forbi :wallbash:
Skrevet

Gleder meg til gamlinger skal få tvang til å ta kjøreskole igjen.

Tipper at 90% av alle over 70 år feiler. De fleste vet ikke hvordan man kjører i rundkjøring engang.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...