Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte google slemmestad, ble overrasket over hvor det var.... trodde at det var et sted enten mellom Lier og Hønefoss eller mellom Drammen Kongsberg. Ikke like nord for Sætre...

Mett, heldigvis er det rester til i morgen. Lasagnen var knallgod i dag og jeg vet den blir enda bedre når den får lov å stå et døgn... nammnamm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv merket det de gangene jeg har spist lasagne, den er oftest best etter å ha stått over natten.

Slemmestad er en merkelig plass ja, tenke å besøke en kompis.

Skrevet

Måtte google slemmestad, ble overrasket over hvor det var.... trodde at det var et sted enten mellom Lier og Hønefoss eller mellom Drammen Kongsberg. Ikke like nord for Sætre...

Mett, heldigvis er det rester til i morgen. Lasagnen var knallgod i dag og jeg vet den blir enda bedre når den får lov å stå et døgn... nammnamm!

uff, jeg savner lasagne... :(

Skrevet (endret)

Dere har ikke peiling på film.

Hvordan kan du si at "dere" ikke har peiling når du kun snakker med L4r5? :p

glem det...

Endret av Itek
Skrevet

Vida, er du noengang lykkelig?

Det var et støtende spørsmål. Du river sjelen min i biter nå.

NEI, JEG ER IKKE NOEN GANG LYKKELIG. OK?

Skrevet

Beste Seagal-rollen må være i Executive Decision. Og kun fordi han dør i filmens innledende fase.

Han hadde sine beste momenter på 80-tallet, men etter det ble filmene bare mer og mer tragiske.

Skrevet

Ikke - kødd - med - meg. Skal jeg vente flere MÅNEDER på mer True Blood? GUD HATER MEG.

Du kan jo prøve å se noen av Skarsgårds andre roller. Han gjør en flott rolle i f.eks. Generation Kill. Men han biter ingen der da.
Skrevet (endret)

Skru av caps lock, vær så snill da....

Ekkel mat. Dette var ikke alt som ble lagd, men alt som fikk plass på tallerken..

post-259353-0-15343400-1333224844_thumb.jpg

Første bilde jeg har tatt jeg deler på internetz.

Endret av LithitiumS
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...