Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hm, hun veit ikke at jeg lagde meg bruker der for å spionere på hu da. :p Neida, men hun veit ikke at jeg har bruker der iallfall.

Endret av Atald
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atald: En annen grunn til at hun byttet kan også være det at når gamle grisete menn leser om en ung jente som er bi så tror de at de er forpliktet til å sende skitne meldinger. Leser de at hun er lesbisk er de ikke like raskt ute med det

Skrevet
Ja, dere store tøffe niendeklassingene er noen råskinn.

Vel, det er ganske mange som later som om de er det. Men ikke meg. Jeg er et englebarn, jeg.

For så mye er hva mye hva for noe? Har jeg gjort det noe, siden jeg skylder deg noe?

Nei, nei, jeg bare prøver å få deg til å tro at du skylder meg det badminton-settet som du nektet meg.

Skrevet
Ja, dere store tøffe niendeklassingene er noen råskinn.

Vel, det er ganske mange som later som om de er det. Men ikke meg. Jeg er et englebarn, jeg.

Englebarn, pingle... You say potato, liksom.

Skrevet
Atald: En annen grunn til at hun byttet kan også være det at når gamle grisete menn leser om en ung jente som er bi så tror de at de er forpliktet til å sende skitne meldinger. Leser de at hun er lesbisk er de ikke like raskt ute med det

Snakk for deg sjøl! :whistle:

Skrevet (endret)
Englebarn, pingle... You say potato, liksom.

Det der fikk jeg nok av for lenge siden, takk. Det stemmer nok, men jeg misliker å høre det hele tiden.

Håks: Det har jeg opplevd selv om morgenen, det.

Endret av Pusur1993
Skrevet

Snakk for deg sjøl! :whistle:

Nei, jeg har ikke planer om å skrive på gaysir at jeg er lesbisk jente nei...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...