Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forrige gang jeg var i London var jeg der tre netter, og fikk med meg tre musikaler på West End. Men så er det ikke mange som er så musikalnerd som meg da.

 

Neste gang vil jeg ha med meg en fotballkamp og, men da må jeg få med meg noen venner, tviler på at mamma har lyst -.-

Musikaler er jo kjempegøy! Har riktignok kun sett to da. Forferdelig lyst til å se Wicked, men selskapet er ikke så veldig keen på musikal, desverre. :(

Lenke til kommentar

Det er ikke like mulig når man kun er 17 år, og man fortsatt bor hjemme hos veldig konservative foreldre.

Vel, nå syter du på linje med Datasmurf. Det holder med en av han.

Jepp. Og man kan jo nesten regne ham som to :innocent:

Oh, shut it!

 

Datasmurf er jo bare en fiktiv humorkarakter da.

Oh yes, jeg er bare figmenter av deres fantasi.

I'm inside your brain, eating your memories. Mohahaha!

 

Fordi den er så superduperhemmelig. Men facern fjerna den to sekunder etter at jeg hadde lasta den opp pga. musikken som vart brukt :dontgetit:

Det er fordi de har satt fattige mennesker til å jobbe med å fjerne det.

 

 

Og sånn bortsett fra det, kan jeg opplyse dere om enda flere meningløse detaljer fra livet mitt.

Jeg trodde jeg var på bedringens vei, siden feberen så og si er borte, men har vondt i hodet enda.

Håper jeg er helt frisk til i morgen, for da skal jeg på et etterlengta møte med NAV, og så må jeg få tak i lokalavisa igjen, og få avtalt et nytt intervju, da jeg var for syk til å komme meg på det som poppa opp i dag eller i går (husker faen ikke lenger, huet ække med, ikke bra vett).

Jeg har sett 4 episoder av Criminal Minds med søss og spilt veldig mye Draw Something. Gjør seg bedre på nettbrett enn på telefon.

Og så nyser jeg enda. Kjennes nå ut som om jeg nyser barberblad, og ser sånn ut også, faen med blod.

Lenke til kommentar

Jeg har også gått på kurs, og prøvd å tvinge meg selv til å lære meg til å bli bedre. Tegnet et par timer hver dag i flere år da jeg var mindre, uten at noen så noe særlig forbedring.

Tegna etter figurer og slikt jeg så, det mest vellykkede jeg klarte, var en Rattus Norvegicus i 10. Med kullstift. Samt en vase i forgrunnen av et blyglassvindu.

Jeg drømmer om at jeg klarer å tegne og male de mest vidunderlige ting, men våkner opp og sliter med å tegne strekmenn.

Med årene har det til og med blitt vanskeligere å holde seg innenfor streken når jeg fargelegger, men det kan ha noe med det at jeg skjelver sånn på hendene at jeg sliter med å tegne en rett strek ved bruk av linjal.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...