Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ahh, litt i seneste laget, men det funker.

*begrave Pac-Man-hodet i prinsesseplaster*

 

w00t, nå er både hodet mitt begravd i plaster, og ryggen er tapetsert med plaster! :wee:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Næmmen, dette var på tide. Jeg merker at abstinensene begynner å gå over allerede. :wee:

 

Hei til alle de kjente og nye fjesene, da. *hilse på*

 

Og nå må man gå og bake havreflarn, lære sin mor å regne i Excel og så tvinge henne til å trene (ta det med ro, hun ba om det selv).

Massequoteren er tilbake. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Næmmen, dette var på tide. Jeg merker at abstinensene begynner å gå over allerede. :wee:

 

Hei til alle de kjente og nye fjesene, da. *hilse på*

 

Og nå må man gå og bake havreflarn, lære sin mor å regne i Excel og så tvinge henne til å trene (ta det med ro, hun ba om det selv).

Massequoteren er tilbake. :ph34r:

 

LØØØØØØØØØØP!

 

Han er tilbake, vi kommer alle til og gå under!

 

 

*løpe for livet*

 

:tease:

Lenke til kommentar

Da kom jeg tilbake hit :p

 

Sitter å nyter DVD-en som fulgte med Mothership av Led Zeppelin. Fyfaen, de spiller enda bedre live enn på plate. Page gjør gitarsoloene enda kulere og trommesoloene er dritfete. Plant vræler høyt som faen!

 

Unnskyld for at jeg ikke er helt med, men er dette den nye SO på en måte? :ermm:

 

That's right ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Unnskyld for at jeg ikke er helt med, men er dette den nye SO på en måte? :ermm:

 

Ja, dette er nye SO ja...

 

selv om førsteposten sier noe helt annet...

Lenke til kommentar
Massequoteren er tilbake. :ph34r:

 

Hyggelig å se deg også, Kibs. :)

 

Åh. Pusur er her. :-|

Nå er det ikke lenge til "Jeg tok den!"-poster kommer etter hver eneste spøk med koffertmening underliggende.

 

Ta det med ro, Becca, jeg har modnet siden da.

 

*stille latterkrampe*

 

 

Motership-plata er kjempebra, ja. Her sitter man med CD-en, nå er alt man trenger et stereo-anlegg.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...