Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Influensa. Woo. Hjemme fra jobb men dødstrøtt og får ikke sove. Grr. I det minste fikk jeg skrevet ferdig oppgaven, selv om den sugde balle og sikkert fører til stryk.

Damn you! Du har smitta meg! Et eller annet er det i alle fall, føler meg helt kake og fryser :(

Pfff, eg ble smittet på jobb selv. Og eg som ba han holde seg hjemme :/

Skrevet (endret)

www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE

Hovedsaklig den reklamen som gjorde at jeg kjøpte det da jeg kom over massevis av Old Spice på Target. :p

Endret av Datasmurf
Skrevet

Kunne i grunnen selv tenkt meg noe Old Spice. Dersom noen finner det i Norge, må dere gi beskjed.

Regner med at man enten finner den på tax-free'en, ellers må man nok til utlandet.

Skrevet

Bastard! Sånn er det ikke på togene i Trøndelag. : <

Vel, det var ikke det tidligere i høst om ikke annet.

Oh well, nå har jeg fått opprettet meg en BSU-konto og overført 10000 til den, så overførte jeg 4000 til vekstkontoen min og skal nå være økonomisk og ikke kjøpe ting jeg ikke trenger og slikt.

Skrevet

Merker nada, men i går kveld var det ustabilt. Jeg skylder dog på routeren vår og det at vi har trådløst nett som gjør at jeg har ok signal på rommet mitt på det beste. :p

Skrevet

Hm. Jeg skal i barndåp til helgen. Er ikke vant til sånt, kjøper man bare en liten sølv-dings på en gullsmed, vanligvis? Gidder ikke gi penger.

Skrevet

Hm. Jeg skal i barndåp til helgen. Er ikke vant til sånt, kjøper man bare en liten sølv-dings på en gullsmed, vanligvis? Gidder ikke gi penger.

Yeah. F.eks. en sølvrangle, eller en liten ramme til å ha bilde av babyen i eller en matskyver eller noe annet i sølv.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...