Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg pleier også å prate i søvne. har flere ganger våkna av at jeg sitter oppreist i senga. kompis sier at jeg ofte spør om han kan sende ketchup ellerno annen form for mat. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med alt Bundy spyr ut av seg? :p

Det pleier som regel å være taco, men i dag var det pai.

Spesielt det Bundy sier. Alt han har sagt har skjedd i en dimensjon. Dessverre for vår[/b] Bundy har ingenting av det skjedd her.

Jeg er egentlig fra pluto

Jeg tror grunnen er sterke psykiske problemer etter en incestiøs barndom.

Jeg skulle ønske det :(

Skal jeg legge meg? Er trøtt som faen.

Endret av Bundy
Skrevet

Er det bare jeg som synes Bundy ikke minst er veldig barnslig, men også litt vulgær rett og slett? Jeg gruer meg egentlig til å poste i tråden pga. Bundy og hans ekle retorikk... :(

Skrevet

Er det bare jeg som synes Bundy ikke minst er veldig barnslig, men også litt vulgær rett og slett? Jeg gruer meg egentlig til å poste i tråden pga. Bundy og hans ekle retorikk... :(

Pingle. Du har ikke vært her lenge nok. Man blir vandt til Bundy etterhvert.

Btw, han var verre før.

• Liker 1
Skrevet

Nei, ta tilbake forumtråden fra disse eklingene. Fra nå av handler tråden om normale, hverdagslige og ikke minst, morsomme ting! Ikke incestuøs munnsex...

Jeg sa da aldri noe om incest, read your thread..

Skrevet

Nei, ta tilbake forumtråden fra disse eklingene. Fra nå av handler tråden om normale, hverdagslige og ikke minst, morsomme ting! Ikke incestuøs munnsex...

Ta tilbake? Det er vi som eier den, fool. Check yo'self before you wreck yo'self.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...