Aalton Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Gud som dere spammer! Hvordan skal folk rekke å lese alt jeg skriver? Så lenge vi ser du er her er det godt nok
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det var du som sa ... No pain... no gain. Og sånn. Jeg mente for ngz sin del, da. Skal vi prøve med ananas neste gang? Da er du sub.
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jepp, du har helt rett, sammen er vi bare best Kibs Aalton! Fint navn. Mmmmmh... Ikke når du stjeler tilhørerne mine. Men ellers. Jeg stjeler ikke. Gud som dere spammer! Hvordan skal folk rekke å lese alt jeg skriver? Du er bare treig. Jeg rekker å lese det.
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Nora og en koselig mann, da? Nå er du ekstremt kvalmende, vet du det? xD Vi er jo ett, du og jeg. Jepp, du har helt rett, sammen er vi bare best I beg to differ.
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Huff, da, Håks. Du skal jo sitte å se på den så lenge
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Nora og en koselig mann, da? Jeg leste "Nora er en koselig mann, da." Syke menneske. xD Da er du sub. Å?
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 eplekaka, da har jeg ikke peiling. Funker sikkert ikke
Mevon Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Æsj, ny font i hurtigsvar. >.< Kjipt, likte den ikke... Hvilket skin bruker du?
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Nora og en koselig mann, da? Jeg leste "Nora er en koselig mann, da." Syke menneske. xD Da er du sub. Å? Jeg er helt normal. Og ja. Jeg er allergisk mot skarpe ting i fitten.
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 eplekaka, da har jeg ikke peiling. Funker sikkert ikke Tør å utale meg om det samme.. Slike belter er bare tull.. Funker ikke på noe som helst måte.
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Nå er du ekstremt kvalmende, vet du det? xD U LIEK IT! Kanskje vi skal bytte navn? Evt. gifte oss. Ett fett.
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Huff, da, Håks. Du skal jo sitte å se på den så lenge Ja, dessverre. Mevon: Bruker hardware skinnet, det nye. Likte det, men ikke fonten. Bytter nok tilbake igjen >.
Nie Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Nei! Du skal ikke ha andre guder enn meg og sånn og sånn. Hun kan være. Ehm. Din høyre hånd? o_O Nei. Altså. Ta nei for et svar. Damn, jeg føler meg bare brukt. Bare gå til Kibs, du. Jeg er ikke glad i deg uansett. Du elsker meg gjør du. o_O
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Så lenge vi ser du er her er det godt nok Hmm... Blir jeg lagt merke til? Endret 9. januar 2008 av NgZ
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Og ja. Jeg er allergisk mot skarpe ting i fitten. Ånå. Vi kan skrelle den først, da.
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Norge vinner kanskje en damestafett i skiskyting. Wow...
Anbefalte innlegg