Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spise cottage cheese som gikk ut på dato for nesten to uker siden? Tja, vi prøver.

Gi oss en raportt når du er ferdig :p

Smakte faktisk ikke så verst. Blandet ca en halv kilo jorbærsyltetøy med boksen, så det var kanskje derfor det ikke smakte så mye. Var på grensen til å bli dårlig, men den hadde ikke vippet over helt enda.

Skrevet

Pappa var sånn at han alltid måtte plukke vekk mugg og smake på mat før han kasta den..mamma måtte slutte å sette rester i kjøleskapet, han ble sjuk flere ganger :p

Skrevet

Jeg kan prøve å hjelpe noen med å spy.

post-175760-0-43327500-1311971561_thumb.jpg

Legendarisk, en brusflaske fylt med blod. Som dere ser så har det begynt å koagulere nederst der, var kjipt når man fikk sånne biter i munnen etterhvert som koaguleringen begynte å oppstå :(

Skrevet

Pappa var sånn at han alltid måtte plukke vekk mugg og smake på mat før han kasta den..mamma måtte slutte å sette rester i kjøleskapet, han ble sjuk flere ganger :p

Åssen gikk det med deg? Har du fått sove?

Skrevet

Legendarisk, en brusflaske fylt med blod. Som dere ser så har det begynt å koagulere nederst der, var kjipt når man fikk sånne biter i munnen etterhvert som koaguleringen begynte å oppstå :(

Essa, bare tilsett litt heparin så forhindrer du at blodet koagulerer... Problem solved! :new_woot:

Skrevet (endret)

Nei tar to reisesyketabletter nå sammen med "sove-te" så får vi se. Har ikke lagt meg enda.

Kjennes ikke som jeg er trøtt..så da blir det 4. natta uten soving isåfall. Men sånn skal jeg jo ikke tenke.

Endret av Bytex
Skrevet

Nei tar to reisesyketabletter nå sammen med "sove-te" så får vi se. Har ikke lagt meg enda.

Kjennes ikke som jeg er trøtt..så da blir det 4. natta uten soving isåfall. Men sånn skal jeg jo ikke tenke.

Den soveteen ville jeg for all del kutta ut. Tipper det bare er koffein i den uansett...

Skrevet

Essa, bare tilsett litt heparin så forhindrer du at blodet koagulerer... Problem solved! :new_woot:

Dette var "au naturale", i bakgården til en kis så tappet de en slangeblod på en flaske som vi drakk opp.

Relativt fett det.

Og hvorfor skulle man drikke det?

Hansemann vil leve for evig, og prøver derfor å bli omgjort til en vampyr av noe slag.

Stemmer.

Mon tro om jeg skal være Edward eller Jacob?

Skrevet (endret)

Den soveteen ville jeg for all del kutta ut. Tipper det bare er koffein i den uansett...

Nei den er laget på urter som er berolignede. Kamille og sånt. Ikke koffeinholdig i det hele tatt. Har ikke sukker oppi heller, bare tepose og vann.

Står "made to calm" på pakkene.

Men hun på apoteket sa jeg ikke burde sitte og glo på internett eller TV like før jeg legger meg, så får vel slå av og koble ut litt..tar en time før pillene funker.

Endret av Bytex
Skrevet

Er ikke Jacob en varulv? Jeg har ikke sett filmene eller lest bøkene så alt jeg kan om Twillight er det jeg har fått gjennom internet

Skrevet

Er ikke Jacob en varulv? Jeg har ikke sett filmene eller lest bøkene så alt jeg kan om Twillight er det jeg har fått gjennom internet

Ikke varulv, shapeshifter. Men ja, varulv.

Skrevet

post-175760-0-48300400-1311972584_thumb.jpg

Fritert tarantell var crispy, det må jeg si.

Skulle gjerne vist dere videoen også, men på den brekker jeg meg når jeg prøver å sluke i meg selve tarantellkroppen som er fylt av væske, så det ødelegger mitt rykte som den feteste, mest überkönige og hardeste alpha-malen på forumet. Så det får bli en annen gang.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...