Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det The Hangover Part III i stua her ass. :(

3? :blink:

Litt mat, så The Daily Show og så er det en laaaaaaaaaaang kjøretur til Fauske. Gleder meg litt siden jeg oppdaget AUX-inngang i bilen til fattern *le*

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

3? :blink:

Det finnes en part I og II på film…

… Jeg lever nr 3 inni huet (og stua) mi nå.

Edit: “I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.”

- Frank Sinatra. Oh yes.

Endret av CypheroN
Skrevet (endret)

Jeg føler meg temmelig våken. Prøvde å finne album til den tiårets beste album-lista, men innser at det er nytteløst for min del å rangere de.

Endret av Cloudemyx
Skrevet

Jeg har seriøst lyst på en slik. En liten, lodden tissemann med en hvit man? Altså, er ikke det tommel opp, så vet ikke jeg. 8D

Skrevet

Jeg har seriøst lyst på en slik. En liten, lodden tissemann med en hvit man? Altså, er ikke det tommel opp, så vet ikke jeg. 8D

Da kjøper jeg heller en ny dyne:

4468762766_005882da33_o.jpg

Skrevet

Elsker det når brukere tar bilde av skjermen sin for å vise frem en feilmelding. :wee: Nesten like bra som å scanne et skjerf for å vise hvordan det ser ut. Nå venter jeg bare på at de skal begynne scanne skjermene sine.

Skrevet

Da kjøper jeg heller en ny dyne:

4468762766_005882da33_o.jpg

Det så ut som en sinnsykt liten dyne ?

Skrevet (endret)

Jeg kunne tenkt meg noe slikt med Eric Northman på. *sikle ved tanken*

Edit: Når jeg tenker meg om er det kanskje ikke en god ide. Jeg tror ikke forhold har godt av at den ene parten blir dyttet bort til fordel for en dyne.

Endret av Nie
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...