Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen her som har fått skattepengene på konto enda?

Japp. :fun:

Fuckz, jeg har ikke fått mine enda.

edit:

Vent jo, det har jeg, bare på den andre kontoen min. Og det var mer enn forventa.

Endret av BTK Nyhus
Skrevet

Vent jo, det har jeg, bare på den andre kontoen min.

Ah, det var der de hadde gjemt seg. Mine også kom på "feil" konto. Ikke så rart at jeg ikke fant dem da.
Skrevet (endret)

Fin dag for meg. Jeg har fri helt til mandag kveld, det pissregner ute så jeg kan sitte inne og nerde med god samvittighet :D

Tror jeg skal laste ned Back to the Future season 1 (telltale adventure spillene) og prøve. Koster bare 25 dollar for alle 5 episodene.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

For en dårlig dag. :(

Vil du dele hva som er galt?

Jeg liker ikke vanlig frokost, så jeg har ingenting å spise + jeg kjeder meg. :( :( :(

Endret av Nellyy
Skrevet

Ingen lurer meg en millimeter utfor døra i dag. Det har regnet konstant siden jeg sto opp.

I nedre og øvre eiker slutta det å regne ved 10-11 tida, og nå er det bra med opphold. Bor ikke du i drammen? Forskjellen kan da ikke være så enorm.

Skrevet (endret)

Veit ikke hvor nedre og øvre eiker er, men her pøser det ned utfor vinduet mitt. Og jeg er midt i sentrum så og si. (2 minutter fra stasjonen)

Frokost ja...egg+bacon må vel lages snart..

Endret av Bytex
Skrevet

Jeg liker ikke vanlig frokost, så jeg har ingenting å spise + jeg kjeder meg. :( :( :(

Bra det ikke var noe mer. Trodde kanskje det var noe større galt.
Skrevet

Bra det ikke var noe mer. Trodde kanskje det var noe større galt.

Som hva?

Skrevet

Som hva?

Kunne vært tusen ting, men når folk klager på at det er en dårlig dag så pleier det liksom være noe spesifikt galt annet enn at de kjeder seg og ikke liker maten.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...