Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gøyeste er når du kommer på jobben og det er blitt en tidsforandring på et fly som fucker opp bestillingen til 100 personer.

Tror jeg hopper ut av vinduet jeg. Dør kanskje ikke, men får vel en ukes fri.

Hadde en medarbeider her som hoppet ut et vindu.

Han overlevde ikke. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Du kan komme når du vil, bare ring meg først"

Da hadde det jo vært jævla fint om man var ved telefonen en eller annen jævla gang i løpet av uka da. Og ikke ignorerte tapte anrop.

:realmad:

Skrevet

Åh, lykke til!

Jeg hater muntlige eksamner. Kaldsvetter, blir kvalm og usikker på forhånd. Når jeg kommer inn, snakker jeg i ett sett og etterpå husker jeg ikke hva jeg har sagt. For alt jeg kunne vite hadde jeg snakket om teletubbiene i en halvtime.

Sist, da læreren sa at jeg ikke måtte dra hjem for han ville snakke med med meg etterpå, var jeg sikker på at jeg kom til å stryke.

Skrevet

Tingen er at eg alltid blir for opptatt av manuset, så har prøvd å skrive stikkord og korte setningar denne gongen. Men når eg skal improvisere og snakke utan manus blir det ofte akkompagnert av "eeeehm", "ja, og liksom sann liksom" "*nøyaktig det eg sa for 2 min sidan*"

Skrevet

En dame på kontoret spurte akkurat om jeg ville bli med på kino med henne i morgen...

Hun er jo sånn, 35 år!?

Ain't gonna happen. Jeg har bedre ting å gjøre. Som f.eks spille fotball med nerder og drikke meg dritings med de.

• Liker 1
Skrevet

Hun whacko tupperwaredama?

El correctomundo.

...og ja Bazukh jeg er pingle. Men hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke er attrahert av hun i det hele tatt, og jeg egentlig ikke vil?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...