Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jumbokvalitet? Hva vil det si? Er du kravstor, eller?

Jumbokvalitet i dette tilfellet betyr dårlig. 250mb for 3 album? No thanks. Er nokså kravstor der, ja, har diskplass til høyoppløst musikk.

Ja, og ellers da? Noen som liker Rush?

Sitter å hører gjennom Grace Under Pressure og A Farewell to Kings mens jeg leser til norskeksamen.

Nei.

Skrevet

Jumbokvalitet? Hva vil det si? Er du kravstor, eller?

Jumbokvalitet i dette tilfellet betyr dårlig. 250mb for 3 album? No thanks. Er nokså kravstor der, ja, har diskplass til høyoppløst musikk.

Ser den. Men last ned albumene hver for seg. Da finner du dem i OK kvalitet. Jeg gjorde i allefall det for noen år siden, så da burde det ikke være noe problem i dag.

PS: Høre kun på satanistmusikk. Alt annet suger! HILL det grimmeste av det grimme! HILL!!

Skrevet

Tror ikke det burde vøre så vanskelig og finne, altså. Men om du ikke finer det, så finned du nok Damnation - Destructio Evangelia. Ikke at den har noe med DEM og gjøre, emn SATAN for ei fet skive! Klassiker!

Skrevet

Sånn ca. enig med Lycan, men mener at Eaten Back to Life > Butchered at Birth > Tomb of the Mutilated. Etter de skivene så gir jeg blanke i Cannibal Corpse.

Skrevet

Destrucion er forresten BALLEFETT! Snakked da om bandets første EP og album, men andreskive er også fet, dog ikke debut EP/album-fe.

Skrevet

Good morning

Å legge seg 22.30 var ikke så lurt. Små kjedelig å våkne 05.30 på morgenskvisten.

Får vel koke meg kaffe og stirre i veggen som pensjonistene gjør ;)

Skrevet

Hadde jeg nå hatt en jobb å gå til enda hadde det vært greit å stå så tidlig opp. Satser på at jeg finner en jobb til høsten.

Ganske sånn små lei av å være hjemmeværende tredje året på rad.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...