Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hanna: Er det ikke bare å tegne et eller annet med blondt hår og sjenert smil da?

post-209260-0-75353300-1308080260_thumb.png

Flink å tegne, jeg!

Fin nese, forresten! :!:

Endret av Diskutant
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, sitter i en leilighet i Bergen og drikker Guinness og skal snart ut og ete pizza. :wee:

Sup?

Du kunne venta med å dra til Bergen til jeg får surra ræva mi nedover. :p

Also, gimme Guinness! :D

Jeg trenger noe som metter. :wee:

Skrevet

Jeg skal aldri spise spaghetti foran allmennheten igjen. Aldri, aldri, aldri.

How to eat spaghetti

Tror du er forvirret, for de der finnes i Bergen og. Eller, Arna, mer spesifikt.

Joda, den blir solgt NOEN steder her og der. Men i Møre og Romsdal blir de solgt på hver eneste butikk!

Å bedrive skattejakt er liksom ikke så gøy.

Jeg tok nettopp opp min egen stemme. Jeg synes min egen stemme er vilt sexy. Stemmen min er rå. Stemmen min er best.

Få høre da. Jeg har det helt motsatt, jeg.

Enig. Å høre seg selv er særdeles awkward...

Skrevet

Når man snakker brus, er det tre typer som gjelder.

villa_0,5l_pack.png

VILLA. :love:

Men, ettersom jeg bare liker utvannet kinobrus tror jeg ikke jeg har så mye å tilføre diskusjonen. :!:

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Herreguuud, jeg smelter!

Jeg kan også tegne.

post-213482-0-67145900-1308081144_thumb.png

Skrevet

VILLA. :love:

Men, ettersom jeg bare liker utvannet kinobrus tror jeg ikke jeg har så mye å tilføre diskusjonen. :!:

SLIMDABRUS! Ikke villa. :tease:

Men utvannet brus? Det er så utrolig kjedelig. Blir alltid skuffa når jeg får servert utvannet brus på utesteder.

Skrevet

Jeg kan også tegne.

:love:

http://trifter.com/e...in-oslo-norway/

Jeg gråter :(

e: nesten så man skulle kontaktet de og guidet de. Samt latt de ligge over på sofaen.

Grusomt. Du, jeg skal mest sannsynlig guide en amerikaner som kommer til Norge nå snart. Tips?

Oda! jeg må tegne ny senere. Den ble ikke noe fin -.-

meeeeen men! bedre enn ingenting.

Jeg er rørt. Jeg ser fabuloso ut!

Skrevet

Grusomt. Du, jeg skal mest sannsynlig guide en amerikaner som kommer til Norge nå snart. Tips?

Lengst mulig vekk fra Oslo sentrum. Ta gjerne en liten fjelltur på 2-3 dager om mulig. Evt. stikk innom geirangerfjorden og nyt utsikten.

Trenger du en "sherpa", er jeg med. :tease:

Skrevet

Lengst mulig vekk fra Oslo sentrum. Ta gjerne en liten fjelltur på 2-3 dager om mulig. Evt. stikk innom geirangerfjorden og nyt utsikten.

Trenger du en "sherpa", er jeg med. :tease:

Han er veldig friluftsmenneske, så det er jo en idé. Litt usikker på å campe med ham, vil ikke sende feil signaler eller noe. Er litt usikker på hva slags forventninger han har.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...