Erren Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Men jeg blir ekstremt sint selv. Fortsetter det tror jeg at jeg må ringe noen... Vet bare ikke helt hvem.. Ghost Busters! Duru-u-du-duuuh-duuh-duuh
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Du ødela armen på Kirby, dét er fjortiss, det. Tror jeg. Hvem, jeg? Når? Da vi var hos Redline? Kan jeg ikke huske.
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Nå kjente jeg at jeg blei kald i magen. Og fikk lyst til å spore hu opp Jeg joiner!
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det var ikke det jeg mente det het. Jeg sa "gå på sko", ikke "gå i sko". Du endte til slutt opp med "gå i sko". Nei, frakten får den opp i pluss igjen. dessverre. Ånå. Kan ta det når jeg flytter til Bergen, da.
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Kibs, sant det, men jeg har to liter tequila her Vanlig og golden
Erren Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Du ødela armen på Kirby, dét er fjortiss, det. Tror jeg. Hvem, jeg? Når? Da vi var hos Redline? Kan jeg ikke huske. Du husker det tydeligvis Det var jos Mikamannen, ja. Du satt og slo rundt deg med Kirby og plutselig sa du bare "Oi, høhøhø, den satt litt dårlig, hehe."
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Nora90: Her er noen telefonnummer du kan ringe: Barnevern 37 01 30 00 Barnevernsvakt et. kl. 15.45 og helg Mobiltelefon 958 79 600 Mobiltelefon 958 79 685
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det var ikke det jeg mente det het. Jeg sa "gå på sko", ikke "gå i sko". Hun tenkte vel mer på om du har gått tur i skoene dine i dag
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Kibs, sant det, men jeg har to liter tequila her Vanlig og golden Send i posten.
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det var ikke det jeg mente det het. Jeg sa "gå på sko", ikke "gå i sko". Du endte til slutt opp med "gå i sko". Nei. Jeg endte opp med at det heter "gå med sko (på bena)"
Nie Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det var ikke det jeg mente det het. Jeg sa "gå på sko", ikke "gå i sko". Du endte til slutt opp med "gå i sko". Nei, frakten får den opp i pluss igjen. dessverre. Ånå. Kan ta det når jeg flytter til Bergen, da. Vel, er frakt her også. Sånn, buss og slikt. o_O
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hun tenkte vel mer på om du har gått tur i skoene dine i dag Der var du igjen, ja. Jeg (aka. Aalton) har rett. Vi er ett. Og det rimte.
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Heii. Da var man hjemme fra begravelse og gravøl og sånn.
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Du husker det tydeligvis Det var jos Mikamannen, ja. Du satt og slo rundt deg med Kirby og plutselig sa du bare "Oi, høhøhø, den satt litt dårlig, hehe." Sorry.
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Heii. Da var man hjemme fra begravelse og gravøl og sånn. Hvordan gikk det? Klarte du å overleve?
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Heii. Da var man hjemme fra begravelse og gravøl og sånn. Hvordan gikk det?
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Kondolerer og sånt (selv om det var til en person du ikke var SÅ glad i som ektefellen, eller er jeg helt på jordet nå?)
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Nei. Jeg endte opp med at det heter "gå med sko (på bena)" Nei. Det var det jeg sa det het. Hvis du endte opp med det må du tilbe meg. Og Aalton. Vel, er frakt her også. Sånn, buss og slikt. o_O Å. Er det så moderne der? Kibs, dere kan få smaksprøver Store? Jeg trenger ikke så mye.
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg kommer ikke til å gjøre noe med det nå. Men hvis det skjer igjen, da gjør jeg noe... Men jeg er litt redd for hva som skal skje med de hvis jeg gjør noe. De er bare halvbrødrene mine...
Anbefalte innlegg