Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Påsken 2012, kanskje blir eg meir enn ein outsider. Om eg orker.

Sjølvsagt orker du å kome til Vikingskipet neste år! Du kan sitja med alle oss voksne unger.

Skrevet

Sjølvsagt orker du å kome til Vikingskipet neste år! Du kan sitja med alle oss voksne unger.

Joda, men jeg blir jo så fryktelig gammel i forhold til dere :p

Det står egentlig bare på om jeg kan få snubla sammen en brukbar pc til da, og det burde gå bra :)

Skrevet

Er du voksen også nåda? Neppe.

Ta med deg laptop, det holder i massevis. Laptop + ekstern harddisk, så kopierer du alt du finner og går på jakt etter noe morsomt på TG. :p

Skrevet

Er du voksen også nåda? Neppe.

Ta med deg laptop, det holder i massevis. Laptop + ekstern harddisk, så kopierer du alt du finner og går på jakt etter noe morsomt på TG. :p

Jeg er da vel eldre enn deg? :p

Meh. Hadde jeg bodd dritlangt unna så kunne jeg vurdert den tanken, men jeg vil nok ha med meg en tilnærma lik skikkelig pc til TG

Skrevet

Vurderte å dra på TG slik at jeg kunne flashe eple-pcen min med taster som kan lyse i mørket.

Lulz til og med bestefaren min har laptop som får til det.

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Eg og vil ha lysande tastatur. :(

Skrevet

Skal dra på TG med laptopen, kjøre Elasto Mania hele uken, nonstopppPPPP med redbull. Kommer til å bli klikk, tar av bananas donald krazy.

Kanskje jeg spiser 5 pakker seigmenn også, DA TAR DET AV, LOVER DEG.

Skrevet

Vurderte å dra på TG slik at jeg kunne flashe eple-pcen min med taster som kan lyse i mørket.

Det har jeg gjort i to-tre år nå, skal vi starte rekke? :p

Skrevet

Kanskje jeg spiser 5 pakker seigmenn også, DA TAR DET AV, LOVER DEG.

Du minner litt om ein kar eg kjenner som heiter Bendik. Han fekk 5 bitar mjølkesjokolade og nokre seigemannar på konf-leir. Plutseleg spelte vi poker med presten.

Skrevet

Om det går ann å besvime av trøtthet, så er jeg på det punktet nå. Når jeg i tillegg har allergi som fører til ekstremt kløende øyne, så kan jeg snart regnes som blind.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...