Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaggtasten først til høyre for Ctrl og Alt skal til høyre for flaggtasten :)

aha, var det jeg trodde men var ikke helt sikker. Men, det går jo ikke ann å feste dem uansett tydeligvis.

Tving de :)

Skrevet (endret)

Jeg innså at det å være pollenallergiker ikke var noe interessant lengre, så jeg vokste det av meg.

Så kul du er, da. icon2.gif

Endret av Lemon
Gjest medlem-1432
Skrevet

Tving de :)

Jo.. takk for tipset :p

Skrevet

Herregud, pollenallergien dreper nattesøvnen min.

Jeg vurderer å gå ut og kutte ned alle trær i en tre kilometers radius nå. Våkner opp med gjenklistra øyne og har ligget og klødd bak i halsen i hele natt.

Lå og tenkte på det samme i natt, men jeg ut jeg mest sannsynlig har for liten øks.

Skrevet

tr00.

Samt ha poppa pillene lenge før allergisesongen starter.

Jeg har gått på det siden gudene vet når, noen allergisesonger siden i alle fall. Gidder ikke stoppe opp om vinteren. :p

Skrevet

Brotip til allergikere: Ta allergipiller før dere legger dere OG etter at dere står opp. No more gjenklistrede øyner og kjipe hosteanfall.

Jeg har gått tom, og har vært for sta til å gå på apoteket. Jeg prøver å tvangs-vokse det av meg. Fungerer dårlig så langt.

Skrevet

Herregud, pollenallergien dreper nattesøvnen min.

Jeg vurderer å gå ut og kutte ned alle trær i en tre kilometers radius nå. Våkner opp med gjenklistra øyne og har ligget og klødd bak i halsen i hele natt.

Bli med til Tønsberg i konf? Mindre pollen der :p

Skrevet

Jeg innså at det å være pollenallergiker ikke var noe interessant lengre, så jeg vokste det av meg.

Så kul du er, da. icon2.gif

Kjempekul. Du skal få lov til å ta på meg, kanskje du bli smittet av min kulhet.

Skrevet

Jeg har til min store oppdagelse funnet ut at det å løpe i dårlige sko med et gnagsår fra helvete, gjør bare vondt verre. Det ser ut, og kjennes ut som, noen har gått løs på foten min med en ostehøvel.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...