Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi har verken strøm eller vann innlagt så det går i stearinlys og henting av vann i tjønna.

Høres good ut!

Jeg stikker på hytta uten internett. Og varmtvann. Hurra! Vi prates, jeg skal ut og være villkvinne.

God ferie!

Skrevet

Jeg stikker på hytta uten internett. Og varmtvann. Hurra! Vi prates, jeg skal ut og være villkvinne.

Velkommen til jungelen. Skræv over utedassen og kjenn suset.

Skrevet

Hvem kaller hunden sin for Gjermund? Tydeligvis lite fantasi igjen hos politiet. :)

Jeg likte navnet, jeg. :wee: Utradisjonelt navn på ei bikkje.

Syns du heller skulle kommet hit. :(

Skrevet

Nå, om de bare kan slutte å pese om at jeg må skru av mobilen ...

NEI FOR SVARTE SATAN!

Mobilen skal av!

Jeg kommer til å ta repern om jeg havner på midtsete mellom en hissig Mexicaner som snakker i telefonen, og en finne i telefonen.

• Liker 1
Skrevet

Syns du heller skulle kommet hit. :(

Jeg veit, kjære. Jeg angrer litt. Men neste år!

Skrevet

Nå, om de bare kan slutte å pese om at jeg må skru av mobilen ...

NEI FOR SVARTE SATAN!

Mobilen skal av!

Jeg kommer til å ta repern om jeg havner på midtsete mellom en hissig Mexicaner som snakker i telefonen, og en finne i telefonen.

Hysj på deg.

Trenger ikke nødvendigvis å ha mulighet til å ringe, jeg bare finner det irriterende at jeg ikke får lov til å ha den på i annet enn flight mode når vi først er kommet opp i luften.

Ikke at jeg har skrudd av telefonen på en flytur noen sinne de siste 11-12 årene, men ...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...