Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daww, boring. Her forventet jeg en utbrodering om narkotikasalg, voldtekt av mindreårig og prostitusjon, ikke i nevnt rekkefølge.

Ser tankegangen din.

Skrevet

Dagens dilemma: Ville du helst ligget med din mor eller far?

Ved å si at dette er dagens dilemma, virker det som en situasjon du har havnet i i dag. Vennligst ikke utbrodér
Skrevet

GOOOOOOOOOOOOOOD MORNING OSLO. WHAT A BEAUTIFUL DAY!

Dagen vil bli brukt på jobb (må mase på noen Thailendere og Portugisere) samt å se på Karl Pilkington når jeg kommer hjem.

Den engelske Bjarte!

• Liker 1
Skrevet

Sex med Moskva-Marit da hun var på sitt tykkeste, eller Jenny Skavland som har vært død i et døgn?

Waaait a minute. Rigor mortis inntreffer jo etter rundt 12 timer, og med tanke på at en kropp som har vært død i et døgn ikke er spesielt varm, tror jeg faktisk at jeg må velge Moskva Marit.

Skrevet

Sex med Moskva-Marit da hun var på sitt tykkeste, eller Jenny Skavland som har vært død i et døgn?

Waaait a minute. Rigor mortis inntreffer jo etter rundt 12 timer, og med tanke på at en kropp som har vært død i et døgn ikke er spesielt varm, tror jeg faktisk at jeg må velge Moskva Marit.

microwave.jpg

• Liker 3
Skrevet

microwave.jpg

Nå legger du til egenskaper! DET ER IKKE LOV.

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg ropert. Så skal jeg la være å sette statusoppdateringer på facebook, twitter osv.

I stetdet skal jeg rope dem ut av vinduet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe meg ropert. Så skal jeg la være å sette statusoppdateringer på facebook, twitter osv.

Doit! så kjøper du en til naboen også, så kan dere "like" statusen til hverandre osv.

Skrevet

GOOOOOOOOOOOOOOD MORNING OSLO. WHAT A BEAUTIFUL DAY!

Dagen vil bli brukt på jobb (må mase på noen Thailendere og Portugisere) samt å se på Karl Pilkington når jeg kommer hjem.

Den engelske Bjarte!

Så sant, så sant.

Skrevet

Doit! så kjøper du en til naboen også, så kan dere "like" statusen til hverandre osv.

Person A: GÅRSDAGENS FYLLA VAR LITT FOR HARD! NÅ KLØR DET SOM FAEN I BALLA!

Person B: JEG LIKER DET!

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...