Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cngratz!

Jeg har de ganske godt må jeg si, jeg var på utplasering idag :))

Utplassering er kjekt, med mindre man blir satt til å rydde pappesker på lageret eller selger, gratis arbeidskraft isteden for å lære noe :hrm:

Kanskje ikke uten grunn at jeg etter kort tid søkte om fritak i det faget siden jeg hadde karakter i det fra før :p

Jeg var på skolebesøk da :p

Da er det vell strengt tatt ikke utplasering?

Eller er det jeg som roter nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal man på denne Altinn-greia anyway? Gikk på skatteetaten.no, sjekk selvangivelse, skrev fødselsnr, fikk tilsendt kode på SMS, logga inn med den, og der var den. Hæ?

Skrevet

Selvangivelsen ligger på Altinn, så om du går inn på skattetaten.no og trykker på sjekke selvangivelse så blir du videresendt til altinn.

Skrevet

b-real: You said it!

Hva skal man på denne Altinn-greia anyway? Gikk på skatteetaten.no, sjekk selvangivelse, skrev fødselsnr, fikk tilsendt kode på SMS, logga inn med den, og der var den. Hæ?

So did I men var vel en av de som ikke fikk sin ISP blokkert :)

Skrevet (endret)

Var vel greit å endelig tjene mer enn 50 kroner timen, vel?

Ja, hallikbransjen går ikke så godt om dagen.

hehehe.

Endret av Mchansern
Skrevet

So, whats cookin in the cafè?

Jeg vurderer å bestille Sons of Anarchy fra platekompaniet, vi får se.

Har brukt opp pengene - > får ikke lønn før mandag/tirsdag - > Crysis 2 kom ut idag -> what do???? :/

Vente, eller ta opp kredittkortlån og betale det med andre kredittkort og havne på luksusfellen.

Du kan velge.

Skrevet

Åja. Jeg kan skilte med å få igjen hele 277 kroner på skatten i år. Awesome. Da blir det fæst! Kanskje tilogmed TO sixpacks.

Tror det er slik at om man får til gode under et visst beløp får man det ikke utbetalt i det hele tatt... Var vel 300,- elns tidligere, men tror muligens det har økt. Fikk selv igjen 280-ett-eller-annet i fjor, men ingenting utbetalt.

Skrevet

Har brukt opp pengene - > får ikke lønn før mandag/tirsdag - > Crysis 2 kom ut idag -> what do???? :/

Vente til tirsdag. Ikke være sutreunge og måtte ha et spill med en gang det kommer ut :----{D

So, whats cookin in the cafè?

Californication, og snart sove, tror jeg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...