Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykeste comboen jeg noen gang har kjørt var Coca-Cola + Sjampagne brus. Skal si det var saker det!

Lurer på om jeg må inn til førstegangstjeneste nå, siden Norge kanskje endrer status til krig :p

Hvorfor gjør Norge dette?

Skrevet

Husker da jeg gikk på ungdomskolen og vi tok litt av alt som fantes i barskapet og helte det i et glass. Whiskey, cognac, likør, brandy og akevitt. Smakte jo helt forferdelig, men morsomt var det.

Skrevet

Sykeste comboen jeg har kjørt er kublod blandet med ugjæret øl. Spydde da også, men det var ikke pga. alkoholen for å si det sånn. Det luktet og smakte slik det høres ut som.

Greide under en liten munn, før jeg måtte kapitulere og spy.

Skrevet

Har en Kilkenny stående å vente på meg. Hmm, gå en time til butikken for å kjøpe sigg og Oreos nå eller drøye det til jeg kan gå i ly av mørket :ph34r:

Kilkenny kunne jeg drukket meg død på. :love:

Den verste komboen jeg har vært borti var når jeg drakk meg full på øl og Dooley's for å avslutte med vodka + appelsin- og jordbærjuice. Siden den gang har jeg hatt avsmak for alt som smaker sprit.

Skrevet

THPS 2 er mye bedre, og har bedre soundtrack (imho), men 3-ern ække så verst den heller. :wee:

Hva er oddsen for at jeg rekke å spise og dusje på 8 minutter, for så å sove 1,5 time? :p

Skrevet

Jeg har hatt mange syke komboer opp gjennom årene.

Cognac, champis og Fanta; Cointreau, Drambuie og Coca-Cola; tropisk nektar, rødvin og hb; Mozell drue og vodka (smakte Ouzo, eww); vann og hb; cognac, øl og kaffe; kaffe og hb; te og hb; kraften fra en boks fiskeboller og hb (inspirert av et innlegg på aftenpostens forum for 7-8 år siden); Coca-Cola, hb og paracet-pulverting med solbærsmak; øl og Coca-Cola (kjøpt på boks på en EuroSpar i Tyskland); rødvin og Coca-Cola (populært kalt Kalimotxo) og masse, masse annet.

Skrevet

Sydde nettopp på en knapp på skjorta ved bruk av et stk fiskesnøre og en fjær i fra en kulepenn. Og folk sier MacGyver er en dårlig tv-serie.

• Liker 1
Skrevet

Har noen en idé på hvor lenge en coop kyllingvingemix skal stå i ovnen? Og på hvor mye?

er det rå kylling?

hvis det er sånn folie boks ting så er det ca en time på 200 grader

Skrevet (endret)

Det stod vist på pakka :p Hvem er det som er så smarte at de tenker de skal skrive med lysegrå skrift på hvit bakgrunn.. nupe2.gif

Endret av DevilFish
Skrevet

Tony Hawk's Pro Skater 3.

NOSTALGIA!

Beste spillet noen sinne. Nesten. PS2-versjonen, selvfølgelig?

N64 yo!

Har forøvrig åpnet en Weihenstephaner Hefe-weissbier!

Skrevet

NOSTALGIA!

Nei, nei, Tony Hawk 2, på psx overgår alt annet i den spillserien.

Skrevet

NOSTALGIA!

N64 yo!

Har forøvrig åpnet en Weihenstephaner Hefe-weissbier!

NOSTALGIA!

Nei, nei, Tony Hawk 2, på psx overgår alt annet i den spillserien.

Hjerneråte på dere begge, tydeligvis. THPS3 på PS2 er rett og slett det beste skatespillet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...