Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, jeg er sulten. Blir så sulten av kaffe. Noen som har noe å ete til meg?

 

Sulten kaffemage er forferdelig , derfor sørger jeg alltid for å ha bananer i hus :) Energiboost og man føler seg ikke som en uggen sekk med avføring

 

Hva mener dere , skal en arbeidsgiver melde fra uansett om man får en jobbstilling eller ikke, eller kan de ta seg friheten og bare drite i å informere om at du får avslag ?

Lenke til kommentar

Hva mener dere , skal en arbeidsgiver melde fra uansett om man får en jobbstilling eller ikke, eller kan de ta seg friheten og bare drite i å informere om at du får avslag ?

Det som kreves, lovmessig, er at du skal ha beskjed om søknaden er mottatt og du skal ha beskjed da stillingen er besatt.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Noen som vet hvor man får kjøpt litt fint papir for å skrive brev og sånt på? må jeg helt til en bokhandel? Kan forsåvidt ikke huske og ha sett det der heller.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

I Oslo har de i hvert fall én egen papirbutikk. Med papir for enhver anledning. Hva slags brev er det du skal skrive, i og med at det skal være finere papir?

 

Kan ikke huske og ha sett egen papirbutikk i Trondheim. Er det så vanskelig og få tak i altså? Trodde ikke det var så uvanlig.

 

Jeg har en søster, som jeg aldri har truffet, snakket med eller hatt kontakt med før.. Men nå skal jeg skrive et brev til henne. Burde det ikke være litt finere enn et vanlig ark?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...