Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke det, men hvis man kunne funnet ut hvem det var, ville all denne tulleringinga sikkert ikke vært så mye av.

 

Gjør ikke noe at alle detaljer om alle i hele verden er offentliggjort så lenge Linda her slipper å skru telefonen sin på lydløs når folk tulleringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ett poeng. God natt blir vel litt feil å si. :p

 

ja, igrunn. God natt brukes vel egentlig bare når du skal sove. Eller når klokken er nøyaktig 00:00. Det burde jo heller ikke brukes om du legger deg etter klokken 00:00, for da sover du jo ikke gjennom natten, så kan man ikke si at du skal ha en god natt, for den har allerede vært..

 

komplisert språk dette her..

Lenke til kommentar

[…] så kan man ikke si at du skal ha en god natt, for den har allerede vært..

Så hva mener du man skal kalle tidsrommet fra midnatt til det er morgen (rundt 0600 vil jeg tro)? Det er jo "natt" helt fra "kvelden" og til neste "morgen".

 

 

komplisert språk dette her..

Neida, det er dere som gjør det vanskelig. ;)

Lenke til kommentar

Så hva mener du man skal kalle tidsrommet fra midnatt til det er morgen (rundt 0600 vil jeg tro)? Det er jo "natt" helt fra "kvelden" og til neste "morgen".

Det er nettopp det som er problemet. Har ikke funnet opp noe passende ord ennå.

Natten er kl. 00:00, basta bom! :p

Du kan ikke stå opp tidlig en morgen(05:30) for å gå på jobb, og si god natt til personer rundt deg, det blir feil!

 

 

Neida, det er dere som gjør det vanskelig. ;)

 

Godt poeng.

Lenke til kommentar

Mamma har begynt å kjøpe skilt. Over speilet henger det et hvor det står 'mirror mirror on the wall, what the heck happened' eller noe, og hun ville henge opp et på døra mi hvor det står 'i don't need your attitude i have my own'... :dontgetit:

 

Jeg har nettopp flytta btw, og jeg har ingen venner her. Noen som bor på kverneland..?

Lenke til kommentar

www.mcphee.com/

 

Beste nettsiden jeg har sett på ca. 13.8 år.

Hvilken nettside så du på den 3. uken i August 1997?

 

Et land hvor bensinstasjoner ikke har åpent om natta og naboen har traktorer i alle regnbuens farger.

 

Homobonde? :)

nei huff, stryk det.

 

Skaff deg venner og en traktor, eller flytt tilbake. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...