Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten så jeg blir skremt av meg selv nå. Har sittet og brukt hele lørdagskvelden til hekling, og nå har jeg i tillegg blitt sittende å høre på "countrytimen" på radio Norge. Scary :confused:

 

Samme scenario med meg, bare litt andre ting som spilte inn i dag. Synd.

Lenke til kommentar

Nesten så jeg blir skremt av meg selv nå. Har sittet og brukt hele lørdagskvelden til hekling, og nå har jeg i tillegg blitt sittende å høre på "countrytimen" på radio Norge. Scary :confused:

 

Ja, er det ikke koselig? Har kvelder/netter hvor country/danseband/norsk/random jukebokx står på tv'n. Syns det er så kos. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Et land hvor bensinstasjoner ikke har åpent om natta og naboen har traktorer i alle regnbuens farger.

 

Til tross for at dette kanskje høres absurd ut så fikk jeg hjemlengsel av den setningen der.

 

 

Nesten så jeg blir skremt av meg selv nå. Har sittet og brukt hele lørdagskvelden til hekling, og nå har jeg i tillegg blitt sittende å høre på "countrytimen" på radio Norge. Scary :confused:

 

Du sover på sofaen i kveld.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Nesten så jeg blir skremt av meg selv nå. Har sittet og brukt hele lørdagskvelden til hekling, og nå har jeg i tillegg blitt sittende å høre på "countrytimen" på radio Norge. Scary :confused:

 

Ja, er det ikke koselig? Har kvelder/netter hvor country/danseband/norsk/random jukebokx står på tv'n. Syns det er så kos. :wee:

Endte opp med skifte av kanal nå. Gikk over til folkeviser med et stort innslag av Bjørn Eidsvåg. Så da ble det P4 i stedet :p

Har hekla ferdig ei hel lue nå, og holder på med matchende pulsvarmere :)

 

Du sover på sofaen i kveld.

Ikke søttan :p

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Alle dyrene sover.. Kjeeedelig... Jeg trenger en hamster.

 

Du har lyst på eit dyr som gjerne barrikaderer seg i sin eigen skit inne i rør og lagar eit helvetes leven midt på natta ved å gnage i buret sitt? Eg snakkar av erfaring. Beit meg gjorde den også, uansett kor vennlig eg prøvde å vere med den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...