Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sku nesten kjørt en avstemming.

:dremel:

De forrige gangene jeg har hørt på brukerne og kjørt avstemninger, har det blitt ramaskrik. Er du sikker på at du vil dette, bazukh?

Ja :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

liker du ikke sunnmørsdialekten? bruker bare den når jeg er hos fattern jeg, ellers så snakker jeg totning :)

Jeg liker absolutt ikke sunnmørsdialekta ja.. Totning? Henn er du fra?

Kolbu er stedet vettu :)

Skrevet

Sku nesten kjørt en avstemming.

:dremel:

De forrige gangene jeg har hørt på brukerne og kjørt avstemninger, har det blitt ramaskrik. Er du sikker på at du vil dette, bazukh?

Ja :D

Done! :)

Skrevet

Kolbu er stedet vettu :)

Kolbu er stedet der dom fortsatt syns fyrstikker er en fiffig oppfinnelse :p

Neia, aldri vært på Kolbu jeg, så jeg har ingenting å si :)

Skrevet

Jeg velger Megan Fox i pollen, men synes egentlig ho er ekstremt overvurdert. Jeg velger henne fordi hun er yngre enn Jolie.

Scarlett Johansson og Penélope Cruz, der har du 10-ere.

Skrevet

Angående avstemminga, kan man velge ingen(ikke som i å ikke stemme, men å stemme "nei takk, ingen")? Valget mellom "Stokk dum, tynnere enn en fyrstikk" og "Gamle oppsprukne fæle lepper og tilsynelatende plastikk" er liksom ikke så lett.

• Liker 1
Skrevet

Jeg velger Megan Fox i pollen, men synes egentlig ho er ekstremt overvurdert. Jeg velger henne fordi hun er yngre enn Jolie.

Scarlett Johansson og Penélope Cruz, der har du 10-ere.

Word, ikke rart at Vicky Cristina Barcelona er en av favorittfilmene mine

Skrevet

Avstemninga her er forferdelig. Megan Fox er billig og Angelina Jolie er anorektisk.

Skyld på bazukh. Hvis du ikke liker valgene, er det ikke verre enn å ikke stemme.

• Liker 1
Skrevet

Avstemninga her er forferdelig. Megan Fox er billig og Angelina Jolie er anorektisk.

Skyld på bazukh. Hvis du ikke liker valgene, er det ikke verre enn å ikke stemme.

Må jo få komme med meningen min om damene som postes? :p Har ingen planer om å avgi min verdifulle stemme til et slikt lavmål av et utvalg. Finnes langt vakrere kvinner enn de to.

Skrevet

Jeg må personlig si, med all mulig heterofili, at om Brad Pitt hadde kommet til meg og sagt han ville pule meg, så tror jeg faktisk jeg måtte ha takka ja.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...