Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 (endret) Eller kanskje en alaskian husky. Eller dra nordpå og kidnappe en ulveunge.. Hmm.. EDIT: JA FOR FAEN! Jeg skal ha meg en ulv.(de har større hjerne enn en hund, pga oppdrett osv) Endret 8. februar 2011 av Bundy
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 This thread is legen.... wait for it... DARY! Mmm, dairy-products...
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Xsara (oppkalt etter bilen min ) Bil? Er ikke Xsara en type Citroën?
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Jeg ser du har lært deg akronym-taggen Bjørn.
Mr. Lurk Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Xsara (oppkalt etter bilen min ) Bil? Er ikke Xsara en type Citroën? Jupp!
The Barnacle Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Dere som er så søte, greie, flotte og høflige sant? Hva er forskjellen på artikkel og nyhetsartikkel ? Er det det at en nyhetsartikkel må være om en dagsaktuell sak? Jeg holder på å skrive en artikkel, men har på følelsen at det er et kåseri istedenfor..
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 (endret) blabla FY FAEN! Fikk til på første. Ren gjetting. Kry som faen er jeg nå. Endret 8. februar 2011 av Ajaco
Coa Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Xsara (oppkalt etter bilen min ) Bil? Er ikke Xsara en type Citroën? Riktig. Citroën Xsara Picasso. Og ingen søppelbøtte. Jeg elsker den bilen.
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Jeg ser du har lært deg akronym-taggen Bjørn. That's very perceptive of you. I'd shake your hand but I'm afraid I might get my awesome cross-contaminated by your awesome. Riktig. Citroën Xsara Picasso. Og ingen søppelbøtte. Jeg elsker den bilen. There you go again, calling it a bil. Jeg kan fylle på bensin på en motorsag, men det gjør det ikke til en bil. En go-kart har fire hjul, men det er altså ingen bil.
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Jeg ser du har lært deg akronym-taggen Bjørn. That's very perceptive of you. I'd shake your hand but I'm afraid I might get my awesome cross-contaminated by your awesome. Yes indeed. My awesome-aura is very strong these days I cured AIDS with it last week, when i slept with a ladyboy prostitute in a shabby brothel in Bangkok. Hver eneste gang jeg skriver ender det opp med ett eller annet om en prostituert på et shabby bordell i Bangkok. Tror dette er tredje eller fjerde gangen i dag.
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 (endret) That's very perceptive of you. I'd shake your hand but I'm afraid I might get my awesome cross-contaminated by your awesome. Slapp av, jeg har tatt han en gang i hånda, den var bare veldig, veldig sticky. edit: poinmt proven above.. Endret 8. februar 2011 av Bundy
Romis Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Det tok meg 3 minutter å drepe meg selv uten at jeg prøvde på det på The Sims 1
Mr. Lurk Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Det tok meg 3 minutter å drepe meg selv uten at jeg prøvde på det på The Sims 1 DIN NOOB JØRN!
nO0_o Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 (endret) Det tok meg 3 minutter å drepe meg selv uten at jeg prøvde på det på The Sims 1 DIN NOOB JØRN! Jørn? Trodde han het Jørgen Endret 8. februar 2011 av -Linda.
Coa Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Riktig. Citroën Xsara Picasso. Og ingen søppelbøtte. Jeg elsker den bilen. There you go again, calling it a bil. Jeg kan fylle på bensin på en motorsag, men det gjør det ikke til en bil. En go-kart har fire hjul, men det er altså ingen bil. Sug mæj. Digger signaturen din forresten. Mørkegjemsel i et råttent hus uten vinduer var helt latterlig. :!:
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Digger signaturen din forresten. Mørkegjemsel i et råttent hus uten vinduer var helt latterlig. Takk. Jeg var drittrøtt da jeg skreiv den Selv om kun halvparten ble skrevet, og resten ble improvisert under innspilling Hver eneste gang jeg skriver ender det opp med ett eller annet om en prostituert på et shabby bordell i Bangkok. Tror dette er tredje eller fjerde gangen i dag. Regner med det ikke er noen som har stilt spørsmålstegn ved dette før i dag heller, og vi vet alle hvorfor
Coa Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Nei, det er ikke deg? :!: Vakker sangstemme, det skal du ha!
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Nei, det er ikke deg? Vakker sangstemme, det skal du ha! Joda, det er meg. Riktignok er det vel.. fy faen. 7 år sia. Nå ble jeg litt trist at 7 år kan gå så fort
Romis Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 (endret) Det tok meg 3 minutter å drepe meg selv uten at jeg prøvde på det på The Sims 1 DIN NOOB JØRN! Jørn? Trodde han het Jørgen Endret 8. februar 2011 av Romis
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Skrevet 8. februar 2011 Hver eneste gang jeg skriver ender det opp med ett eller annet om en prostituert på et shabby bordell i Bangkok. Tror dette er tredje eller fjerde gangen i dag. Regner med det ikke er noen som har stilt spørsmålstegn ved dette før i dag heller, og vi vet alle hvorfor La meg gjøre det klart, jeg har ikke besøkt noen lugubre sjapper i i Bangkok eller Amsterdam for den saks skyld. Men jeg er meget fascinert av..eh.."bransjen". Veldig interessant faktisk.
Anbefalte innlegg