Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var jeg hjemme i Oslo.

Det var godt å komme hjem fra faenskapet. Vel vel, 10 feb er neste gang det er ut å fly, heldigvis er det privat og ikke med jobben.

Det ble en kort reise ihvertfall :p

Rakk du i det heletatt å gjøre noe der nede? :whistle:

Skrevet (endret)

Da var jeg hjemme i Oslo.

Det var godt å komme hjem fra faenskapet. Vel vel, 10 feb er neste gang det er ut å fly, heldigvis er det privat og ikke med jobben.

Det ble en kort reise ihvertfall :p

Rakk du i det heletatt å gjøre noe der nede? :whistle:

Var der fra fredag ettermiddag til tja, i dag. Skulle bare på befaring så det var en kjapp tur ja. Skulle ikke gjøre så mye, bare sjekke at alt var i stand og ok.

Endret av Mchansern
Skrevet

Jeg har alltid visst at Bibelen var full av logiske brister, men nå - når jeg leser meg gjennom den igjen grundig for første gang på mange år - ser jeg nøyaktig hvor hullete det er. Og synd og faenskap. Polygami og incest og what not.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan var det i Sharm?

Du er vel glad for at du ikke dro ned i dag :tease:

Jeg storkoste meg! Og hadde faktisk dratt tilbake i dag hvis det var mulig. Tenk så moro, å kunne leke krigsreporter eller noe slikt! Forumets egen korrespondent! :D

Skrevet (endret)

Hvordan var det i Sharm?

Jeg storkoste meg! Og hadde faktisk dratt tilbake i dag hvis det var mulig. Tenk så moro, å kunne leke krigsreporter eller noe slikt! Forumets egen korrespondent! :D

eller ringe vg, og tjene penger!

Endret av Yavel
Skrevet

Hvordan var det i Sharm?

Alle flyvninger til Egypt er kansellert i dag, så det er nok litt kjipt for gjengen som hadde bestilt.

Skrevet

Hva er det med søstrene mine som gjør alle rundt meg til degenererte halvaper?

Kan ikke i det minste kompiser og bekjente la være å prøve seg på dem?

Storesøsteren din er jo SATANS digg :D

Skrevet

Noen her som har lyst til å spille Dungeon Siege, Neverwinter Nigths, Titan Quest, Icewind Dale, Diablo 2 eller lignende spill gjennom Hamachi mens vi bruker Skype? Har utrolig lyst til å prøve de gamle klassikerne igjen! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...