Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er schnell endelig banna? Hva gjorde han galt?

Det heter for øvrig "samvit"

Trur han var med i ein politisk diskusjon og han er jo bonde, så han vert undertrykket av FRP-erar. Ein uke utan forum.

Og takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nehei! Jeg kjenner en som kjenner en som har en onkel som spiser dihydrogenmonoksid til frokost hver dag! Han er kul!
Løgn! Løgn! Du kan ikkje meine det!
Skrevet
Nehei! Jeg kjenner en som kjenner en som har en onkel som spiser dihydrogenmonoksid til frokost hver dag! Han er kul!

store mengder er også giftig har jeg lest....

Skrevet
Eller kok det og sett det i kjøleskapet etter en ekstra rensing. Funker det også.

Olden smaker liksom minst like bajz. x)

Du er enten paranoid eller veldig vannkresen. Eller springen din ble ved en feiltakelse koblet til et avløp.

Skrevet

Det er det, men trengs noen liter før du forgiftes

Skrevet
Du er enten paranoid eller veldig vannkresen. Eller springen din ble ved en feiltakelse koblet til et avløp.

Eller bortskjemt etter de rare vanene min mor fikk når det var kokevarsel. You say potato. x)

Skrevet
Samt at det skolder deg levende i gassform.. og fryser deg til døde i fast form. Nei, et slikt heslig stoff vil jeg ikke ha noe av.
Skrevet
Ein uke utan forum.

Ei veke utan forum.

Takk! Eg visste det eigentleg, men det er bra de retter meg. :D

Ååååå, no logga Schnell av for å sjå Veronica Mars. :(

dddddddddddddddddddddddddddddd sier:

talast man

Skrevet
Løgn! Løgn! Du kan ikkje meine det!

Han har nær kontakt med Gud. Jeg sverger. Han lyver aldri, så da må det være sant!

Alt er giftig i relativt store mengder, dummen :roll:

Skrevet
Samt at det skolder deg levende i gassform.. og fryser deg til døde i fast form. Nei, et slikt heslig stoff vil jeg ikke ha noe av.

hva er dette for noe jævelskap? finnes dette naturlig, eller er det menneskeskapt?

ble nettop skjelt ut på spansk i telefonen... ny opplevelse :)

Skrevet (endret)

Sikkert, men ingen av dere skriver korrekt nynorsk, så Vinje roterer sikkert i grava. Det er sånn liksom-nynorsk det dere skriver.

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...