MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Føler meg litt som en "diskusjon.no nerd" siden jeg bare sitter hjemme i sofae hver dag, og er på dikusjon.no. Har skrevet så mye at på diskusjon at på 4 dager har jeg skrevet inn 300 innleg ca. men det som er positivt er at jeg har rotet meg inn i andre kategorier enn musikk, som litteratur, politikk og helse, fant masse spennende der.
Licht Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Okei. Jeg sier igjen:Jeg gir kake til den som kan skaffe meg et decent bilde av GLaDOS sitt cake-øye. Cake-øye? :| I do not seem to recall this.
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 hmmm finne meg is med sånn sjokoladesaus så stivner på tro selvfølgelig du er jo gravid
Eplefe Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 (endret) Okei. Jeg sier igjen:Jeg gir kake til den som kan skaffe meg et decent bilde av GLaDOS sitt cake-øye. Cake-øye? :| I do not seem to recall this. The eyes are programs, and are in order of incineration: Morality, Curiosity, Cake and Anger. EDIT: Tror cake er det røde.. Eller. Uhm. Faen, må jeg åpne portal nå ? XD Endret 20. februar 2008 av Eplefe
KKake Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Føler meg litt som en "diskusjon.no nerd" siden jeg bare sitter hjemme i sofae hver dag, og er på dikusjon.no. Har skrevet så mye at på diskusjon at på 4 dager har jeg skrevet inn 300 innleg ca. men det som er positivt er at jeg har rotet meg inn i andre kategorier enn musikk, som litteratur, politikk og helse, fant masse spennende der. Du er ikke alene, de fleste her har ikke noe liv utenom Diskusjon.no.
Demantios Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Du er ikke alene, de fleste her har ikke noe liv utenom Diskusjon.no. Jeg har =) diskusjon.no er bare work-only
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 hmmm finne meg is med sånn sjokoladesaus så stivner på tro selvfølgelig du er jo gravid Er jeg ikke det! tror jeg...
Licht Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Okei. Jeg sier igjen:Jeg gir kake til den som kan skaffe meg et decent bilde av GLaDOS sitt cake-øye. Cake-øye? :| I do not seem to recall this. The eyes are programs, and are in order of incineration: Morality, Curiosity, Cake and Anger. EDIT: Tror cake er det røde.. Eller. Uhm. Faen, må jeg åpne portal nå ? XD Å, sånn ja. Nei, jeg husker ikke hvilken farge det var. Og jeg har ikke Portal her. :<
Nie Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Neeeeei, hvordan kunne jeg velge i dag til å lese alle sidene som kom mens jeg sov? Min 238,8 cm lange penis er borte. Borte med puseboten. TSPboooot.
Eplefe Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Neeeeei, hvordan kunne jeg velge i dag til å lese alle sidene som kom mens jeg sov? Min 238,8 cm lange penis er borte. Borte med puseboten. TSPboooot. Jeg sa det jo i går! Du bare nektet å tro meg.
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Du er ikke alene, de fleste her har ikke noe liv utenom Diskusjon.no. Jeg har =) diskusjon.no er bare work-only me2 og litt på fritiden... Er jeg ikke det! tror jeg... joda... det kom en engel til meg i natt, og sa at en frelser vil bli født i stavanger om rundt 8 måneder
Nie Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Jeg sa det jo i går! Du bare nektet å tro meg. Det heter å fortrenge det. Nå må jeg se sannheten i øynene. *bryte sammen*
frøken strøken Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Er jeg ikke det! tror jeg... joda... det kom en engel til meg i natt, og sa at en frelser vil bli født i stavanger om rundt 8 måneder haha..
Espen pai Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 haha.. den var ganske pen, og omgitt av ett sterkt lys! men lyset var sterkt, men alikevell ikke vondt og se på... var en fantastisk opplevelse
KKake Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Vitaminbjørner er godt. Takk for at du minte meg på å ta dem, jeg hadde nesten glemt det
K.. Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Tjobing. Tid for lab. TITRERING!? Yeis. Hello mr forumbar, hvordan går det?
L4r5 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 A blonde and a lawyer are seated next to each other on a flight from LA to NY. The lawyer asks if she would like to play a fun game? The blonde, tired, just wants to take a nap, politely declines and rolls over to the window to catch some sleep. The lawyer persists and explains that the game is easy and a lot of fun. He explains, "I ask you a question, and if you don't know the answer, you pay me $5.00, and vice versa." Again, she declines and tries to get some sleep. The lawyer, now agitated, says, "Okay, if you don't know the answer you pay me $5.00, and if I don't know the answer, I will pay you $500.00." This catches the blonde's attention and, figuring there will be no end to this torment unless she plays, agrees to the game. The lawyer asks the first question : "What's the distance from the earth to the moon?" The blonde doesn't say a word, reaches into her purse, pulls out a $5.00 bill and hands it to the lawyer. "Okay" says the lawyer, your turn. She asks the lawyer, "What goes up a hill with three legs and comes down with four legs?" The lawyer, puzzled, takes out his laptop computer and searches all his references, no answer. He taps into the air phone with his modem and searches the net and the library of congress, no answer. Frustrated, he sends e-mails to all his friends and co-workers, to no avail. After an hour, he wakes the blonde, and hands her $500.00. The blonde says, "Thank you !" and turns back to get some more sleep. The lawyer, who is more than a little miffed, wakes the blonde and asks: "Well, what's the answer?" Without a word, the blonde reaches into her purse, hands the lawyer $5.00, and goes back to sleep. Jeg lo...
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Er etterfulgt av to sånne rare folk som synger heter Aly & Aj. I dag så jeg på tv så så jeg en musikk video på TV. En time senere var det sånn 3from1 på MTV der var Aly & Aj, og nå ser jeg pluttselig en film på TV med dem.
Anbefalte innlegg