Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde ikke Nora latt deg ta med en robot i lekekassa (les: sengen) en gang? :ohmy:

ikke helt sikker... får spørre henne neste gang jeg treffer på en robot fra fremtiden :)

Skrevet (endret)
ikke helt sikker... får spørre henne neste gang jeg treffer på en robot fra fremtiden :)
Spør på forhånd. Det er greit å vite sånt tidlig. Du vet aldri når det kan komme en usannsynlig hawt, omprogramert drapsrobot fra fremtiden. Da gjelder det å ha forberedt seg. :) Endret av L4r5
Skrevet
Åh, jeg har vært på hytta i omtrent et døgn, men allerede jeg VELDIG klar for å dra hjem :realmad:

Hvorfor det? Er det ikke bare deilig å komme seg vekk fra sivilisasjonen noen ganger?

Og så til det viktige spørsmålet; Hadde Espen fått lov til å leke med en omprogramert drapsrobot fra fremtiden om en plutselig kom på døra?

Skrevet
Spør på forhånd. Det er greit å vite sånt tidlig. Du vet aldri når det kan komme en usannsynlig hawt, omprogramert drapsrobot fra fremtiden. Da gjelder det å ha forberedt seg. :)

hmm... sendte melding for og spørre nå :)

Åh, jeg har vært på hytta i omtrent et døgn, men allerede jeg VELDIG klar for å dra hjem :realmad:

hva er det som er galt for noe?

Nora svarte foresten nei...

Skrevet
Hvorfor det? Er det ikke bare deilig å komme seg vekk fra sivilisasjonen noen ganger?

Og så til det viktige spørsmålet; Hadde Espen fått lov til å leke med en omprogramert drapsrobot fra fremtiden om en plutselig kom på døra?

Joda, veldig koselig å måtte passe på brødrene sine (som er jævlige) 24/7.. Og Espen har fått svar på sms (han spurte)..

Skrevet
Joda, veldig koselig å måtte passe på brødrene sine (som er jævlige) 24/7.. Og Espen har fått svar på sms (han spurte)..

kom tilbake da... skal ordne plass til deg hos meg :)

Skrevet
Joda, veldig koselig å måtte passe på brødrene sine (som er jævlige) 24/7..
Du får heller ta en tur på hytta aleine med venner/espen en gang da. :)
Skrevet
hva er det som er galt for noe?

Jeg må passe på guttene hele tida. Pappa gidder ikke. Og Helene er i bakken hele dagen. OG Helene sine gutter gikk hjem kl 4 i natt! Får ikke noe tid for meg selv :( Og nå har det bare vært et døgn. Kommer nok til å være sånn hele uka...

Btw, hvis du skal spørre om å sex med en robot bør du spørre når jeg er i godt humør...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...