Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jeg burde begynne matblogg for studenter. Jeg er flink til å lage middag som i snitt koster 80,- dagen eller mindre. Pewpew.

Kjør på, jeg trenger inspirasjon nå som jeg har flytta ut. :D

Skrevet

kan lett laga middag som koster meg 30 spenn bare jeg :cool:

:p *gjesp* sier jeg bare. fant ut at jeg må ta over en scene til en kar som skal helst være ferdig i morra. >_<

Skrevet

Kanskje jeg burde begynne matblogg for studenter. Jeg er flink til å lage middag som i snitt koster 80,- dagen eller mindre. Pewpew.

Kjør på, jeg trenger inspirasjon nå som jeg har flytta ut. :D

Enig. Fyr løs!

Skrevet

Ahaaaa. Nettverket til hu jeg leier av er ute av drift - igjen. Men jeg fikk plutselig opp et annet nettverk her, og nærmeste nabo er vel 200 meter unna eller noe sånt.

Jeg gleder meg til å flytte og til jeg får mitt eget stabile nettverk, jeg.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

"Jeg stikker to uker til Egypt i natt, pass bikkja mens jeg er borte"

Jeg skulle ønske jeg også kunne ta meg spontanferie på lik linje med faren min.

Skrevet

kan lett laga middag som koster meg 30 spenn bare jeg :cool:

:p *gjesp* sier jeg bare. fant ut at jeg må ta over en scene til en kar som skal helst være ferdig i morra. >_<

Jeg kan lage en middag til under 20 kroner. :)

Skrevet

altså, om jeg vil så går det ann å lage middag til 7 kr, men det ekkeno godt med rugbrød ( koster 2 kr :p ) bønner og litt grønt.

Det jeg tenkte på er Tagliatelle med Mornaysaus, utrolig godt. :)

Skrevet

Blir stort sett aldri mere avansert enn Egg og karbonade, egg og snurring e.l. på mitt kjøkken..skulle ønske jeg gadd å prøve noe mere fancy.

Skrevet

Blir stort sett aldri mere avansert enn Egg og karbonade, egg og snurring e.l. på mitt kjøkken..skulle ønske jeg gadd å prøve noe mere fancy.

Tagliatelle med Mornaysaus kunne ikke vært lettere. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...