The Doctor Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Hva er det som er "dynamisk" egentlig? Forumet blir like bredt som skjermen. Hvordan får en til dette, da?
Xanman Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Det fungerte fint bortsett fra at spillet ikke virket, så ser ikke problemet. Drømte om deg for et par dager siden. Jeg satt på en buss som skulle til Kvitsund og hente Asbjørn, og så så jeg deg utenfor vinduet. Husker ikke hvordan du så ut, men du er hvertfall det første forummedlemmet jeg har drømt om.
Aleks Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Det fungerte fint bortsett fra at spillet ikke virket, så ser ikke problemet. Drømte om deg for et par dager siden. Jeg satt på en buss som skulle til Kvitsund og hente Asbjørn, og så så jeg deg utenfor vinduet. Husker ikke hvordan du så ut, men du er hvertfall det første forummedlemmet jeg har drømt om. Vet du hvordan jeg ser ut irl?
After Dark Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Har hatt flere drømmer om forumbrukere.
Xanman Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Det fungerte fint bortsett fra at spillet ikke virket, så ser ikke problemet. Drømte om deg for et par dager siden. Jeg satt på en buss som skulle til Kvitsund og hente Asbjørn, og så så jeg deg utenfor vinduet. Husker ikke hvordan du så ut, men du er hvertfall det første forummedlemmet jeg har drømt om. Vet du hvordan jeg ser ut irl? Ingen anelse. Husker forresten at du hadde ganske crazy sveis i drømmen. Og så var du høy.
Jarmo Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Hva er det som er "dynamisk" egentlig? Forumet blir like bredt som skjermen. Hvordan får en til dette, da? 14 Bruker(e) leser dette emnet12 medlemmer, 0 gjester, 2 anonyme brukere Jarmo,ColdIce,Glimti,Shlaps,Friction#,Gypsy*,Pinup,Knewt*,pmrosvik,multisync,Mchansern,Diskutert,Nie,Slimda Under dette kan du velge skin.
The Doctor Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Takker og bukker, Jarmo Gud, det var uvant
Aleks Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Det fungerte fint bortsett fra at spillet ikke virket, så ser ikke problemet. Drømte om deg for et par dager siden. Jeg satt på en buss som skulle til Kvitsund og hente Asbjørn, og så så jeg deg utenfor vinduet. Husker ikke hvordan du så ut, men du er hvertfall det første forummedlemmet jeg har drømt om. Vet du hvordan jeg ser ut irl? Ingen anelse. Husker forresten at du hadde ganske crazy sveis i drømmen. Og så var du høy. Crazy sveis you say?
Bytex Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Faen, selv når jeg sitter i sofaen og ser på tv må jeg lene meg over armlenet og sjekke forumet..det er hardt å være forum-addict. Værre enn hærroin. 2
Slimda Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Bruker HW-dynamisk selv. Mye bedre syns jeg
Xanman Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Crazy sveis you say? *bilde* Lol :!: Jeg må være sanndrømt!
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 oj det ble helt rart med dynamisk. Veit ikke om jeg greier å bruke det.
Mr. A Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Hva er det som er "dynamisk" egentlig? Forumet blir like bredt som skjermen. Hvordan får en til dette, da? Du går helt nederst på skjermen i mine innlegg og velger skin
Yavel Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 skuffet over at ingen av forum jentene våre i oslo har sendt meg en pm
Jarmo Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Bruker HW-dynamisk selv. Mye bedre syns jeg TSP skulle adde opp-knappen der også
Aleks Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Crazy sveis you say? *bilde* Lol :!: Jeg må være sanndrømt! Det er et eldre bilde da. Etter at Petter skamklipte meg. Ser sånn ut nå.
Pinup Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 (endret) Jeg har nå tatt meg selv i å stirre i en vegg i ti minutter. På tide å bli frisk merker jeg, for jeg er sikker på at jeg aldri har kjedet meg så mye som jeg gjør atm. Someone, help me. PM meg med msn-adresse? Edit: Aleks lookin' good. Endret 12. november 2010 av Pinup
The Doctor Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Bruker HW-dynamisk selv. Mye bedre syns jeg Blir vel vant med å vri hodet fra ende til annen i 1920x1080 oppløsning og 24" skjerm
Aleks Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Edit: Aleks lookin' good. Det jeg også mener, men folk kaller meg bare selvgod.
Diskutant Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Red Alert det var et utrolig bra spill! Likte Red Alert 2 best Red Alert 2 muligens? Mmmm, moro spill. Dere har bra sans for spill! Red Alert 2 er kjempegøy!! Liker sånne spill mye bedre enn call of duty og sånne.. eller hva det heter..
Anbefalte innlegg