Zeph Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Søren klype...må nesten legge seg når forumet går ned.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 inb4 Invision Power Board 3.1.3
Datasmurf Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Er det bare mIRC du har problemer med, eller gjelder det andre IRC-klienter også?
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 (endret) og jeg som ikke for til mirc xchat baby Endret 10. november 2010 av Ishq
Mr. A Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 (endret) Da var forumet endelig oppdatert. Noen funksjoner ser jeg ikke fungerer, som feks smileys Edit: Tror jeg fikk første post etter updaten jeg Endret 11. november 2010 av Mr. A
Ajaco Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 (endret) Hvor blir det av reputation-trackeren? :< Og wtf, siden når fikk facebook bots som crawlet innom sider, i likhet med google-bot Edit: Er en liten feil med vedlegg igjen: Man kan ikke plassere de hvor man vil i innlegget, da det ikke skjer noe når man trykker "Legg til i innlegg". Mulig jeg er litt kravstor, mtp at forumet har vært oppe igjen i 5 min, og det er en god del bugs som bør fikses. Endret 11. november 2010 av Ajaco
Mr. A Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Hvor blir det av reputation-trackeren? :< Og wtf, siden når fikk facebook bots som crawlet innom sider, på likhet med google-bot Edit: Er en liten feil med vedlegg igjen: Man kan ikke plassere de hvor man vil i innlegget, da det ikke skjer noe når man trykker "Legg til i innlegg". Mulig jeg er litt kravstor, mtp at forumet har vært oppe igjen i 5 min, og det er en god del bugs som bør fikses. Er flere småfeil her, men det kommer nok etterhvert. Du må jo faktisk tenke på at de nettopp har gjort store endringer.
TheKims Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 (endret) Fikk bønne av naboen så nå skal jeg spille dragon age Eller kanskje jeg skal sove? Ble litt trøtt sånn plutselig. Endret 11. november 2010 av Kim Spartacus
TSP Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Trodde de skulle fikse rykte-greiene? Vi bestemte oss for, siden det genererte så mye diskusjon, at vi ikke ønsket å gjøre noen endringer på ryktesystemet like etter oppgradering.
TheKims Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Jeg har det så koselig nå! Me too. Deilig å slippe å være seg selv en stund
Ajaco Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 (endret) Trodde de skulle fikse rykte-greiene? Vi bestemte oss for, siden det genererte så mye diskusjon, at vi ikke ønsket å gjøre noen endringer på ryktesystemet like etter oppgradering. Noo! Det var vel mest diskusjon rundt sletting av eksisterende rykte? Hva med å fortsatt implementere muligheten til å kunne tracke de innleggene du selv har skrevet som har fått rykte? Hvem som har gitt deg rykte forblir anonymt. Og en tracker som går motsatt vei, som viser hvilke innlegg du selv har gitt rykte til. Tror veldig mange hadde funnet det intressant. Som sagt, så er det irelevant hvem som har gitt deg rykte. Endret 11. november 2010 av Ajaco
Datasmurf Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Jeg har det så koselig nå! Så bra. Trodde de skulle fikse rykte-greiene? Vi bestemte oss for, siden det genererte så mye diskusjon, at vi ikke ønsket å gjøre noen endringer på ryktesystemet like etter oppgradering. Aha ... Hmm, multisitat er herpa igjen. Sender meg rett til "Svar". Also ...: "Ginny took Hermione's hand because she was nervous but also because she had noticed how beautiful Hermione was even though she was wearing a bulky space suit, but she didn't say this out lout to Hermione because she didn't understand the feelings she was feeling and was confused. ._.;; Hermione was nervous when Ginny took her hand because Hermione had always thought Ginny was the prettiest, most beautiful girl at Hogwarts and was mad at Harry for breaking up with her and hurting her feelings but also kind of relieved? Only she didn't know why she felt relieved because she didn't understand the feelings she had."
TSP Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Hva med å fortsatt implementere muligheten til å kunne tracke de innleggene du selv har skrevet som har fått rykte? Hvem som har gitt deg rykte forblir anonymt. Og en tracker som går motsatt vei, som viser hvilke innlegg du selv har gitt rykte til. Tror veldig mange hadde funnet det intressant. Som sagt, så er det irelevant hvem som har gitt deg rykte. Det tillegget vi tenkte å innstallere er litt vrient fordi det tar det som en selvfølge at alle skal kunne se hvem som har gitt poeng når man er inne på profiltabben, det må dermed mer jobb til for å tilpasse. Mulig jeg husker feil dog, skal se mer på det i morgen kveld.
Anbefalte innlegg